Gå til innhold

Noen som har vært i Golden Sands, Bulgaria?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra der? For barn?

Anonym poster: 77c4d9d763076fbe1c012ebcf00b7085

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Golden sands og sunny beach er vel kjent for mye ungdommer og festing. Har vært begge steder og ikke spesiellt imponert. Hørt andre har nevnt andre steder i Bulgaria som skal være veldig fint å feriere med barn. Husker desverre ikke hvillken områder de har nevnt. Hadde ikke reist dit igjen nå som jeg har baby.

Anonym poster: babae79bc8959f600c2629762b7d9c1b

Skrevet

Albena er bedre for barn. Der er det kjempehyggelig. :) Golden sands er rølpeplass for ungdommer.

Anonym poster: 814b4a2e0b77f2a5522b75c861dc4dda

Skrevet

Har vært der, men før småbarnstiden. Ville ikke helt anbefalt den plassen når du reiser med små.

Skrevet

Ånei, ikke si det :( Står at det er anbefalt for småbarnsfamilier... Drar dit med våre tre små nå i juni:(

Skrevet

Ånei, ikke si det :( Står at det er anbefalt for småbarnsfamilier... Drar dit med våre tre små nå i juni:(

Bare oppføre dere :P Ikke lek "smarte nordmenn på ferie" som mange nordmenn gjør i utlandet. Nå har dere jo barn og er ikke drittunger som skal feste og drite seg ut, så antar at det går bra.

Men bulgarere er ikke verdens blideste folkeslag, så ikke forevent service og smilende folk. Og vær VELDIG forsiktet. Det er et veldig veldig veldig korrupt land.

Anonym poster: 5f1be4e5a6fc18c842cec006f4a35a4a

Skrevet

Jeg var der for noen år siden og selv om det er mye festing der så kunne jeg fint tatt med barn dit .. Det er kanskje forskjell på hotellene, men det vi var på var ihvertfall rolig og fint. Festløvene kommer jo ikke frem før utpå kvelden og da har vel dere lagt dere.

Hvis dere får rom mot en bar eller noe så går det jo ann å spørre om dere kan bytte.

Hvis dere skal ut av Golden Sands anbefaler jeg å stikke innom delfinshow som er rett ved Varna by.. husker ikke helt hva det heter, men det var masse reklame om det husker jeg.

Ellers så ville jeg nesten bar holdt meg nede på Golden Sands.. der er det trygt og godt.. området er ganske godt bevoktet, de tar godt vare på turistene sine :)

Da vi var der var det et lite tog som gikk langs hele strandpromenaden der, og helt i enden så er det en ganske stilig minigolfbane ;)

Skrevet

(altså dere har vel ikke lagt dere, men barna) :P

Skrevet

Uff... Håper virkelig vi får en positiv opplevelse.

Skrevet

Samme hvor mye festing og ungdommer det er der vel :) Dere skal vel uansett ikke på diskotek med ungene, tviler på at dere merker såå mye til det altså :)

Anonym poster: dbfce0f1fc265191785e257213850ed2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...