Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Barn født nå i april,permisjonslutt i februar - når søker vi plass og hvordan er det med tidlig oppstart? For det er vel vanligvis start på et nytt år i august? Og hvis vi får barnepass på annet vis fra februar til august, er søknadsfristen 1/3 ikke sant? Blir helt svimmel jeg... Anonym poster: dd58bb7fd4be026c33c10a6bf73be0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå