Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være med å feire/arrangere 4-års bursdagen til niesen min. Har dere forslag til leker som er kjekke i den aldersgruppen? Hvilken mat fungerer bra (kanskje noe annet enn pølser? ;) ), kake, selvfølgelig, men hvilken type? Sjokoladekake liker vel de fleste. men kanskje kjekt med noe bittelitt annerledes enn vanlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal feire 4årsdag neste uke her. Har ikke planene helt klare enda,men skal steke pannekaker til barna,også sjokoladekake etterpå. Tar litt tid og lage,men har hatt 4 barnebursdager i nabolaget iløpet av en mnd,og alle har servert pølser...er lei det nå :P og bursdagsbarnet ville gjerne ha pannekaker,så da blir det dét.

Hvis det er finvær,blir det uteleker på trampolina, leketelt og basseng. Hvis det blir kun å være inne,er jeg litt usikker på hva vi gjør...

Anonym poster: 92784fc4fbebdcdca35768a32c9e95d8

Skrevet

Jeg planlegger å lage dette geletusenbeinet: http://www.freiahjemmekonditori.no/?id=10&type=Recipe#all

En sjokoladekake og kanskje skjære ut noen hjerter og stjerner av vannmelon ved hjelp av pepperkakeformer. Bruker de gjerne som bordkort.

Ellers blir det pølser - kanskje bruke en pølse som pynt - lage en pølseblekksprut. En stor hit er å legge bær og snop i søte, små muffinsformer. Det spises det mye mer av en muffins og kaker. Og så blir det skattejakt - og vi kommer mulig til å "selge" pinneis. Greit å ha i bakhånd. :)

Skrevet

Min erfaring er at man trenger ikke mye organisert opplegg, tiden går fort og det de helst vil er å se på rommet og lekene til bursdagsbarnet. Vi har et par ganger hatt en lek/konkurranse som barna har syntes var veldig morsom hvor vi fyller små bokser med forskjellige ting som barna skal lukte på med bind foran øynene. Alle vinner/får premie da. Tips til ting å lukte på: Oboy, syltetøy, kaviar, zalo, appelsinbåt, kaffe ol. Fiskedam, hale på grisen er klassikere.

Skrevet

Det tusenbeinet så fint ut! Får foreslå forslagene deres til søsteren min. Takk for svar! :)

Skrevet

I 4 års bursdager trenger du ikke å organisere noe som helst.

De skal inn, hilse på hverandre og herje litt, før det er mat.. så litt mer leking før det er kaker, og tilslutt gave åpning...Har vært i en drøss av 4 års bursdager og ingen har hatt noe arrangert. Har vært et par forsøk på fiske-godteposer,men ungene vil jo helst leke. Blir bare mas når de må vente i kø, og så løper de av gårde igjen, noen gidder faktisk ikke fiske engang. Min erfaring ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...