Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Fått tilbud om å kjøpe den lite brukt, trenger en liten trille til 2.5åringen i sommer! Erfaring m den? Anonym poster: f7e92c12a99e5ab14fa35cb61fd35be3
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Se hit:) Anonym poster: 4b00a2090bcde4870edada359af129c5
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Vi har den, men er ikke helt fornøyd... Til å være relativt billig er den vel bra, men den er vanskelig å styre. Man må ha begge hender på styret for å klare å trille den. I tillegg er jeg og mannen høye så den er vond for oss å trille lenge... Vi har brukt den på små handleturer og på ferie. Helt grei altså, men hvis jeg skulle valgt på ny ville jeg kjøpt en dyrere trille av høyere kvalitet. Det går an å kjøpe adapter til slik at du kan feste babybilstol maxicosi på. Når du legger den sammen blir den liten og fin. Gutten min både sitter og sover fint i den, så det er stort sett bare trille-egenskapene vi ikke liker:) Anonym poster: ce7c42a437a8161bcbb82853b604e9ec
eplekart11&snørose14 Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Vi har den, men er ikke helt fornøyd... Til å være relativt billig er den vel bra, men den er vanskelig å styre. Man må ha begge hender på styret for å klare å trille den. I tillegg er jeg og mannen høye så den er vond for oss å trille lenge... Vi har brukt den på små handleturer og på ferie. Helt grei altså, men hvis jeg skulle valgt på ny ville jeg kjøpt en dyrere trille av høyere kvalitet. Det går an å kjøpe adapter til slik at du kan feste babybilstol maxicosi på. Når du legger den sammen blir den liten og fin. Gutten min både sitter og sover fint i den, så det er stort sett bare trille-egenskapene vi ikke liker:) Anonym poster: ce7c42a437a8161bcbb82853b604e9ec Helt enig i dette! Vår gutt sover godt i den, og sitter godt. Men det er bare det som fungerer! Hjul og aksling utslitt etter en sommerferie-sesong m/ 3 flyturer (inkl utslitt og hullete transporttrekk) og trilling på feriestedet/weekend. Ville kjøpt noe litt mere kvalitet dersom den skal trilles og ikke bare stå i ro i skyggen. Noen som har tips til alternativ reisetrille forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå