Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 http://no.selected.com/?forcecountry=NO Jeg bestilte på fredag, og har fått mail fra de med sendingsnummer, og når jeg sjekker posten.no står det at de har mottatt info om at dette kolliet kommer, men de har ikke fått det. Har ikke det gått litt lang tid? Så ble jeg plutselig usikker.. Har jo betalt og alt. Noen som vet? Anonym poster: b4a84b138161fee7c293f487f20fb7d2
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Ja. Det blir ofte forhåndsmeldt om at det vil komme et kolli til posten, derfor får du sendingsmummer før pakken fysisk er sendt fra lager. Anonym poster: acd3ef163c65a72ea08bc2e0fe809d7b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Ok.. Jeg synes det er litt betryggende at Posten har fått beskjed om pakken.. MEN, når jeg går inn på den e-mailen jeg fikk der sendingsnummeret står.. så står det "forsendelsesnummer" med blå skrift, slik at man kan trykke på det. Så skulle man jo tro at man kom inn på en slags postside da. Men da får jeg bare opp melding fra google chrome om at de har blokkert siden for meg, og det står at jeg har stor sjanse for å få infisert min pc hvis jeg går inn på denne siden! Var ikke det litt rart? Anonym poster: b4a84b138161fee7c293f487f20fb7d2
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Nei, egentlig ikke, kan bare være noe galt med linken. Har bestilt fra siden flere ganger. Anonym poster: acd3ef163c65a72ea08bc2e0fe809d7b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Altså da kommer dette opp!! http://online.pannordic.com/pn_logistics/tracking/set_param_pub_tracking.jsp?id=00373400014883436888 Anonym poster: b4a84b138161fee7c293f487f20fb7d2
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 Åja, takk! Trodde det var svindel. hi Anonym poster: b4a84b138161fee7c293f487f20fb7d2
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #7 Skrevet 3. juni 2013 Ja, de bruker Pan Nordic som er et logistikkselskap, som nå har blitt en del av Bring. Alt sendes ikke med Posten Norge AS, vet du, det finnes alternativer. Slapp av! Anonym poster: acd3ef163c65a72ea08bc2e0fe809d7b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #8 Skrevet 3. juni 2013 Haha, nei! Anonym poster: acd3ef163c65a72ea08bc2e0fe809d7b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #9 Skrevet 3. juni 2013 PNL har forresten tidligere vært eid av posten Norge og posten Danmark (halvparten hver). Det finnes mange måter pakker kan sendes på, selv i Norge. UPS for eksempel. Anonym poster: acd3ef163c65a72ea08bc2e0fe809d7b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #10 Skrevet 3. juni 2013 Jo, men jeg kommer ikke inn på pannordic når jeg trykker på linken, jeg kommer inn på en side der det står at nå holder jeg på å gå inn på en side som driver med identitetstyveri, økonomisk svindel og permanent sletting av filer. Derfor stusset jeg litt! Skal slutte nå, hehe! Takk for svar Anonym poster: b4a84b138161fee7c293f487f20fb7d2
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #11 Skrevet 3. juni 2013 Regner med at det kan ha sammenheng med at selskapet er kjøpt opp av Bring, så den gamle linken henger litt igjen. Men det er ikke noe farlig, har bestilt, fått, betalt og til og med returnert flere ganger uten å få frastjålet identiteten min. Anonym poster: acd3ef163c65a72ea08bc2e0fe809d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå