Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Førstegangs og nærmer seg termin, og er vel over snittet opptatt av det praktiske. Hva har dere i stellebagen? Anonym poster: a2871fe2306944f338a9f1d92f50cddb
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Ekstra skift og smokk. liten veske (de man får i gratispakke) med bind, sinksalve og antibac. Bleier og våtservietter. Tar og med flaske, termos, mmedispenser, evt leker og annen mat om det trengs, men dette ligger ikke i bagen hele tiden.. Anonym poster: 46ebbb0be8a670334f857f48c26939b8
Bustetroll Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 sjokoladepapir... 1 boks med ferdigblandet nan.. En parfyme og en deodorant, en pakke våtservietter og 1 bleie og 2 hundeposer, og en tyggispakke med 3 tyggis i. Og 2 kvitteringer og et kronestykke
Major HotLips Houlihan Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Bleier og skift til baby og ettåring, gulpekluter, våtservietter, liten sinksalve, flasker til begge, ferdigblandet mme, ekstra sutter, to pakker juice, en smoothie og en kvikk lunsj. Sånn ekstrabatteri til iPhone, lader, intimservietter, tamponger, håndsprit og vannflaske. Er klar for det meste jeg:)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Hihi.... Husker jeg hadde bleier, våtservietter, salve, engangsliggeunderlag (brukt mange ganger), et ekstra skift til baby, flaske og MME. Smokker og spritservietter til å vaske hender eller smokker med de første månedene. Og en hel del annet som jeg vel sjelden eller aldri fikk bruk for.
Caprica Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 Veldig mye mindre enn med nr 1, det er helt sikkert :-) Bleier, våtservietter, poser til bæsjebleier, skift. Flaske, pulverdosett og termos med blandeklart vann. Pleier å legge det i bagen under vogna, sjelden jeg bruker stelleveske faktisk
Gjest Thunder Road Skrevet 3. juni 2013 #7 Skrevet 3. juni 2013 Bleier Håndduk Stelleunderlag Våtservietter (en til rumpe og en til ansikt) Ekstra klesskift til baby Ekstra topp til meg Krem til rumpe Ammeinnlegg i ull og engangs Bind og truseinnlegg Smokk Solbriller til baby og meg Paracet til meg Gulpekluter Vaksinekortet til baby Lommeboka og iPhone Hundeposer til bleier og skitne klær Ekstra smekke Påsmurt knekkebrød (kjekt å ha ) Alt brukes Tar den med i bilen om vi er på kjøretur, hekter den på vogna om vi triller. Alltid med
Monajenten Skrevet 3. juni 2013 #8 Skrevet 3. juni 2013 Bleier, våtservietter, smekke, gulpekluter, stellematte, ekstra klesskift til babyen og et par poser til brukte bleier
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #9 Skrevet 3. juni 2013 Førstegangs og nærmer seg termin, og er vel over snittet opptatt av det praktiske. Hva har dere i stellebagen? Anonym poster: a2871fe2306944f338a9f1d92f50cddb Min er 2,5 år da...men i stelleveska har jeg fult skift, bleier, våtservietter, stelleunderlag, bleieposer, drikkeflaske, helsekort. Har også en liten mappe med håndkrem, hårstrikk, leppomade og antibac til meg:-) Anonym poster: 2116230230d390c1daee57c9b50dbd77
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #10 Skrevet 3. juni 2013 Bleier Håndduk Stelleunderlag Våtservietter (en til rumpe og en til ansikt) Ekstra klesskift til baby Ekstra topp til meg Krem til rumpe Ammeinnlegg i ull og engangs Bind og truseinnlegg Smokk Solbriller til baby og meg Paracet til meg Gulpekluter Vaksinekortet til baby Lommeboka og iPhone Hundeposer til bleier og skitne klær Ekstra smekke Påsmurt knekkebrød (kjekt å ha ) Alt brukes Tar den med i bilen om vi er på kjøretur, hekter den på vogna om vi triller. Alltid med Min er helt identisk, men bytt ut ammeinnlegg med flaske og mme. Anonym poster: 77884d66738aedfbb1e95a386d87713c
Skautrollet Skrevet 3. juni 2013 #11 Skrevet 3. juni 2013 tja skal vi se,ekstra bleier i tilfelle skift, våtservietter, lommetørkle, zinksalve, solkrem, solhatt, 3 stk lekebiler, to kartonger m juice(små m sugerør), i niste boks m kavring og div kjeks, smokk, bleieposer, 1 gangs stelleunderlag, en kosekanin
❤lille stjerne❤ Skrevet 3. juni 2013 #12 Skrevet 3. juni 2013 Det varierte etter alder på barnet, årstid osv. Men bleier, våtservietter, smokk, ammeinnlegg, et skift til babyen, engangs stelleunderlag og gulpeklut er alltid kjekt å ha med seg. Veldig greit å ha noen små poser som man kan legge f.eks en utgulpet body i, eller en bæsjebleie hvis det ikke er søppelkasse i nærheten. Etterhvert som babyen ble større var det greit å ha et glass med barnemat, ei skje og smekke på lur.
Tigerpote Skrevet 3. juni 2013 #13 Skrevet 3. juni 2013 Bleier Rullings Stelleunderlag Våtservietter Ordentlig Cola Tyggis Truse
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #14 Skrevet 3. juni 2013 Bleier Rullings Stelleunderlag Våtservietter Ordentlig Cola Tyggis Truse Haha! Classy! Anonym poster: 77884d66738aedfbb1e95a386d87713c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #15 Skrevet 4. juni 2013 Bleier,våtservietter og ekstra skift. Og ellers om vi skal være lenge borte pleier vi å ha med niste og drikke. Bruker vanlig veske, synes stelleveske er overvurdert.. Anonym poster: 4d54e413d20d94ad64e2d0613049b935
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #16 Skrevet 4. juni 2013 # 15 her igjen. Har også med tisselaken til å skifte på. Anonym poster: 4d54e413d20d94ad64e2d0613049b935
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. juni 2013 #17 Skrevet 4. juni 2013 Første ang fikk eg knapt igjen stelleveska for den var så full av alt mulig jeg kunne få bruk for.. Nå har jeg 3 bleier, gulpeklut og våtservietter rullet stramt inn i ei lita tynn stellematte(tar lite plass) og ei lita mam flaske + en boks ferdigblandet hipp. Dette har jeg i min egen veske. Resten av vesken består av solbriller, lypsyl, pengbok, sjokoladepapir, sikkert 10 åpna pakker med tyggis.. Samme med pastillesker, mobillader... Og masse anna fyll. Og i bunen ligger det sikkert en klump med sammenklistra assorterte drops som har falt ut av ei eller ti pastilleske som har åpnet seg..
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. juni 2013 #18 Skrevet 4. juni 2013 Bleier Sårsalve Ekstrasmokk Våtservietter Håndkle Fullt klesskift Lipsyl Gulpeklut Lommebok Mobiltlf Hårstrikk Hundeposer til søppel/bleier Teppe Tupperware boks med 3 kammer for mme. Legges i bag når jeg skal reise: Termos med varmt vann Tåteflaske med vann og malt Puh ikke rart jeg synes bagen til enhver tid er overfull og veier ett tonn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå