Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Jeg blir nødt til å bruke sniping i en eBay-auksjon, ser det ut til... Jeg er ikke hjemme når auksjonene foregår, og det er flere auksjoner på identiske ting (under 10), jeg vil kun ha én. Jeg vet det kommer til å bli stor konkurranse, og prisene kommer til å bli høye. Jeg tør ikke legge inn høyt maxbud på kun én av disse tngene lang tid i forveien, det vil drive opp prisen, og redusere sjansen for at jeg får det høyeste budet. Er det noen som har et program å anbefale? Jeg har googlet litt, og ser det er mange forskjellige. Jeg trenger et program som tillater at jeg legger inn en gruppe av eBay-auksjoner, hvor jeg legger inn ett max-bud, og som kansellerer f.eks. de tre siste auksjonene hvis jeg vinner auksjon nummer seks. Hvis dere skjønner. Hvilket program har dere prøvd, og er det noen dere vil anbefale evt, ikke anbefale? Anonym poster: 235a0ce259c815fd85661e4c3fabd593
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Dytt Anonym poster: 235a0ce259c815fd85661e4c3fabd593
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå