Hun med alle ungene Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Mannen min snuser og røyker. mannen ønsker å slutte å røyke OG snuse,men han føler ikke at han er klar for dette enda. Men en av tingene hadde gått fint sier han.. Vi har derfor blitt enige om at han skal slutte med en av tingene...Men han klarer ikke å bestemme seg fordi at det er godt å ha en snus under leppa og at det IKKE skader datteren vår som er 2 år!! Men han liker også å ta seg en morra røyk også...Han klarer ikke og bestemme seg,så han har sagt at JEG kan bestemme!! For min del kan han gjerne røyke og snuse-det er trossalt han sitt liv!! Men jeg holder kanskje en knapp på at røyken skal bort..mest på grunn av Thea..Men jeg lurer på-hva ville dere valgt?
Gjest Skofantomet Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Hadde valgt vekk røyken, greit snus ikke er pent, men røyk stinker!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Snus gir mindre plager til omgivelsene. Luka er ikke helt god... Tror ikke mannen min ville ha lagt seg inntil meg om kvelden hvis jeg ikke dusjet først... ja, jeg røyker... igjen.... Hadde opphold i 9 mnd. Nå har jeg trua på at jeg skal klare det. Har vært røykfri i flere år tidligere, men synes "sommerrøyken" er utrolig herlig. Anonym poster: 9728fee9a1986435582acfe38d9a818e
nagini Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Ville valgt vekk røyk, det plager og potensielt skader alle andre, snus er bare uestetisk og skadelig for ham selv.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Hva med el-sigarett? De jeg kjenner som har forsøkt sier at det hjelper på røykesuget, og alle har sluttet iallefall. Jeg røyker ikke selv, så vet dessverre ikke mer en hva jeg har blitt fortalt Anonym poster: 132014011feab70be77adbf8e01b25ab
Hun med alle ungene Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2013 Dette var ikke meg det var snakk om altså,men ei god vennine !(hun fikk låne min bruker da hun ikke har selv..) Han snuser og røyker fortsatt,men trapper ned på begge deler
Tigerpote Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Begge deler er veldig ekkelt, men må man velge mellom gonore eller pest så får jeg si snus.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #8 Skrevet 29. juni 2013 Snus er mindre skadelig enn røyk. Derfor bør han velge bort røyken. Anonymous poster hash: 9a90d...36b
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #9 Skrevet 29. juni 2013 Jeg vet mange ville valgt bort røyken siden den er mest skadelig for omgivelsene.Jeg ville ha valgt bort snusen siden snus kan man bruke overalt, mens for røyk er det anderledes.Man kan (når man har barn) røyke i bilen.Man kan ikke røyke inne.Man kan ikke røyke i kassakøen på Rema.Man kan ikke røyke forran barna.Man kan snuse i alle de overstående senariene. Jeg vil ha valgt å slutte med snus først fordi røyk legger restreksjoner på en slik at det kanskje blir lettere å også slutte med det senere, enn med snus Anonymous poster hash: a98cf...a63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå