Gå til innhold

AMH under 1........noen med erfaring med pergotime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått svar på blodprøven. Jeg har amh på under 1. Gynekologen vil derfor prøve pergotime.

Noen med erfaring??

Anonym poster: e94d907df518bda00c8a567cb38a1a02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Skrevet

Dytter

Skrevet

Lyktes på 3 pp med dobbel kur her :)

Anonym poster: 83096dee98a386827a4415afa139ca60

Skrevet

Lyktes ikke. Amh under 1 og gyn mente pergo ikke ville funke :( prøvde derfor bare 2 pp !

Skrevet

Lyktes på 3 pp med dobbel kur her :)

Anonym poster: 83096dee98a386827a4415afa139ca60

Har du også amh under 1?

Skrevet

Pergo er vel ikke spesielt nyttig ved lav AMH. Dette er en test som sier noe om eggreservene dine, når du ligger under 1 har du få egg igjen og kan være på vei inn i overgangsalder. Ved lav AMH vil kroppen typisk ha lav respons på hormoner, med mindre du ikke har eggløsning av deg selv har jeg vanskelig for å se hvilken nytte pergo vil ha. Lave AMH verdier kan bety at du begynner å få dårlig tid mht å bli gravid, jeg ville oppsøkt en "second opinion" før, eller paralellt med pergokuren. Den gode nyheten er at AMH ikke sier noe om eggkvaliteten din, så de eggene du har kan være helt fine på tross av lave AMHverdier.

Anonym poster: cbc2b28cdb742fd1eaac4858c137e467

Skrevet

Pergo er vel ikke spesielt nyttig ved lav AMH. Dette er en test som sier noe om eggreservene dine, når du ligger under 1 har du få egg igjen og kan være på vei inn i overgangsalder. Ved lav AMH vil kroppen typisk ha lav respons på hormoner, med mindre du ikke har eggløsning av deg selv har jeg vanskelig for å se hvilken nytte pergo vil ha. Lave AMH verdier kan bety at du begynner å få dårlig tid mht å bli gravid, jeg ville oppsøkt en "second opinion" før, eller paralellt med pergokuren. Den gode nyheten er at AMH ikke sier noe om eggkvaliteten din, så de eggene du har kan være helt fine på tross av lave AMHverdier.

Oj, du har virkelig ikke helt peiling på hva du prater om!!

HI, jeg hadde AMH på under 1. Hadde ikke eggløsning en gang. Vi var prøvere i nesten 1,5 år. Ble satt på enkel pergokur og etter 3 mnd satt spiren. Sitter her med jente på 3 mnd i fanget

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg har alltid hatt lav amh, uregelmessig menstruasjon og ikke månedlig eggløsning. Jeg fikk alle mine tre barn ved hjelp av pergotime!!! Alle mine barn er født før jeg ble 30 år, så lav amh betyr slettes ikke at man nærmer seg overgangsalder

Skrevet

Jeg hadde selv AMH på under 1 når jeg ble gravid, så jo jeg vet hva jeg snakker om, men jeg har hele tiden hatt normal eggløsning. Som jeg skrev så så jeg ikke poenget med pergo ved lav AMH, med mindre man ikke har eggløsning. Slik det var for deg. Du manglet eggløsning, pergo fiksa det -flott :)

Viss man har lav AMH, spontan eggløsning og alikevel ikke blir gravid mener jeg det er lurt å få ting sjekka bedre og ikke somle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...