Bustetroll Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 På h&m, lindex osv har de kun fra 86 og oppover.. trenger i 62-68
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Tuller du? UV-drakt til en så liten baby? Den skal jo uansett ikke oppholde seg i direkte sol? I hvert fall det jeg har lært, at så små kun skal holdes i skyggen, nettopp for å slippe solkrem o.l. Du må jo smøre de områdene som ikke dekkes av UV-drakten og babyer skal ikke ha solkrem. Mulig jeg er helt på bærtur, så bare correct me if i'm wrong Anonym poster: 03522a3ae0fef8afe6ea32a6a83756f5
Bustetroll Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2013 (endret) Tuller du? UV-drakt til en så liten baby? Den skal jo uansett ikke oppholde seg i direkte sol? I hvert fall det jeg har lært, at så små kun skal holdes i skyggen, nettopp for å slippe solkrem o.l. Du må jo smøre de områdene som ikke dekkes av UV-drakten og babyer skal ikke ha solkrem. Mulig jeg er helt på bærtur, så bare correct me if i'm wrong Anonym poster: 03522a3ae0fef8afe6ea32a6a83756f5 du er nok ganske på bærtur ja. Eller ikke hvis du er en av de superhysteriske Da kan man jo ikke gå ut mens det er sol da hvis det er slik du sier. man trenger solkrem i skyggen også vet du Jeg smører i alle fall min med solkrem, i annsiktet og på armene hvis hun har kortermet body, det sa de var helt greit på apoteket. De skal jo ikke oppholde seg lenge i sola, men man kan ikke unngå ALL sol . Vi skal på frognerbadet på Lørdagen, og tenkte jo å dyppe baby litt i babybassenget. de selger jo ikke badedrajter til så små heller, og for å slippe dynke hele ungen i solkrem, vil jeg ha en uvdrakt Endret 3. juni 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Filabel.dk har i 68 og oppover. De fra Mala, til både gutt og jente. Søk på surfersuit. Anonym poster: ee3ffbd3d7edb24b699a93f53b5b7407
gullimagen Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Vi Kjøpte på apoteket. Tror de helt ned i strl 62 om jeg ikke tar helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå