Gå til innhold

hvor kjøpe uv-drakt til BABY?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På h&m, lindex osv har de kun fra 86 og oppover.. trenger i 62-68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du? UV-drakt til en så liten baby? Den skal jo uansett ikke oppholde seg i direkte sol? I hvert fall det jeg har lært, at så små kun skal holdes i skyggen, nettopp for å slippe solkrem o.l. Du må jo smøre de områdene som ikke dekkes av UV-drakten og babyer skal ikke ha solkrem.

Mulig jeg er helt på bærtur, så bare correct me if i'm wrong :P

Anonym poster: 03522a3ae0fef8afe6ea32a6a83756f5

Skrevet (endret)

Tuller du? UV-drakt til en så liten baby? Den skal jo uansett ikke oppholde seg i direkte sol? I hvert fall det jeg har lært, at så små kun skal holdes i skyggen, nettopp for å slippe solkrem o.l. Du må jo smøre de områdene som ikke dekkes av UV-drakten og babyer skal ikke ha solkrem.

Mulig jeg er helt på bærtur, så bare correct me if i'm wrong tongue.png

Anonym poster: 03522a3ae0fef8afe6ea32a6a83756f5

du er nok ganske på bærtur ja. Eller ikke hvis du er en av de superhysteriske :P

Da kan man jo ikke gå ut mens det er sol da hvis det er slik du sier.

man trenger solkrem i skyggen også vet du :P Jeg smører i alle fall min med solkrem, i annsiktet og på armene hvis hun har kortermet body, det sa de var helt greit på apoteket. De skal jo ikke oppholde seg lenge i sola, men man kan ikke unngå ALL sol .

Vi skal på frognerbadet på Lørdagen, og tenkte jo å dyppe baby litt i babybassenget. de selger jo ikke badedrajter til så små heller, og for å slippe dynke hele ungen i solkrem, vil jeg ha en uvdrakt

Endret av Skeptisimo
Skrevet

Filabel.dk har i 68 og oppover. De fra Mala, til både gutt og jente. Søk på surfersuit.

Anonym poster: ee3ffbd3d7edb24b699a93f53b5b7407

Skrevet

Vi Kjøpte på apoteket. Tror de helt ned i strl 62 om jeg ikke tar helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...