Gå til innhold

Så hvis dere selv hadde vært utro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så er det altså ikke deres egen feil, men mannen dere er utro med? Og han er i tillegg en stakkarslig, liten oppmerksomhetssyk kar med dårlig selvfølelse.

Skjønner.

Anonym poster: c8d38d743b3304347e6bb83d8fa09fa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært utro, men hadde en kar etter meg rett før jeg ble skilt. Han var masete og pågående, han VISSTE at jeg var gift og at vi hadde store problemer i forholdet, og trodde at jeg kunne takke ja til å ha sex med ham som trøst. Etter at jeg avviste ham så maste han enda i flere MÅNEDER, laget telefonterror, spredte usanne rykter om meg osv, kun fordi jeg ikke ga ham den oppmerksomheten han higet etter. Så akkurat HAN var en stakkarslig oppmerksomhetssyk fyr med dårlig selvfølelse. Så vidt meg kjent er han fortsatt singel, mange år etterpå. Ikke rart siden fyren tydeligvis ikke har draget på damer.

Hadde jeg valgt å være utro denne gangen så hadde det vært min egen skyld i forhold til eksen min, selvfølgelig.

P.S. Jeg forstår hvem enkelte av damene her inne sikter til når de kaller dem oppmerksomhetssyke og stakkarslige. Det er de damene som svelger rått alt mannen sier, som klisjeer "jeg har ikke sex hjemme, stakkars meg", "jeg kommer til å gå fra kona, ikke nå som barna er små da, men sikkert senere" og annen svada. De vil gjerne føle seg så unike og herlige, og plutselig flere år senere så oppdager de at mannen overhode ikke hadde tenkt å gå fra kona, men heller vil kutte ut kontakt med elskerinna for å redde ekteskapet sitt.

Anonym poster: 354f9710923fd39631dbb27cbcd7d013

Skrevet

Selvfølgelig er det hans feil som er så deilig og fristende.. Han burde selvsagt tatt ansvar for alt.. Jeg er jo bare en stakkars dame...

Anonym poster: 4e01bd9c7278b6f1048df93e9937eefe

Skrevet

Merkelig nok er det ikke så mange som svarer på dette. Antagelig fordi man ville sagt at eget utroskap helt og holdent er ens egen feil. Men når mannfolka er utro, så er det selvsagt oss damer sin skyld da også, ikke mannens. Dobbeltmoralen lenge leve.

Anonym poster: c8d38d743b3304347e6bb83d8fa09fa9

Skrevet

Det JEG hadde gjort ville være helt og holdent min feil, men hvis han visste at jeg er gift, så ville jo han også ha gjort noe galt i mine øyne. Ikke på langt nær så ille som det jeg har gjort selvsagt, han har "bare" sviktet et tilfeldig medmenneske (med mindre han er min manns bror eller noe), mens jeg har sviktet den jeg har lovet evig troskap.

Om min sønn og en kamerat gjør noe galt sammen, så er det da sånn at begge har gjort noe galt. Det at kameraten også har gjort noe galt fritar jo ikke sønnen min for hans ansvar.

Anonym poster: 57d3ab405fe245022533dcd75bf0c670

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...