Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Topp med noen middagstips. Anonym poster: 5d21a99ed8ddc66b12c83b5e9794c487
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Valgfrie laksepakker!! Barna velger grønsakene de vil ha til fisken som vi sterkere i aluminiumsfolie pakker i ovnen.. Gjenstår å se om det blir med poteter eller ris... Anonym poster: d72ea8b9fc76b3e117ad5c4aea301037
☆☆☆ Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 I dag har eg seinvakt og kjøper ein fjordland eller slikt på veg til jobb. Mannen får finne på noko heime. I går hadde vi kokt kveite med potet, gulrot, smør og flatbrød. For å vere litt hjelpsom
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Bare et lite spørsmål,- får man kjøpt ferdiglagde pizzasnurrer lenger? Grandiosa har sluttet med sine. Jeg skal ha med til en tilstelning til uka. Har prøvd selv, men får det ikke til! Har prøvd flere gang, og endre opp med noe rød-oransje gudde som lukter pizza, emn ser ut som en har vært spist og spyttet ut et par ganger.... Anonym poster: cf57a8b57db6425ee0f517951a65bf2a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 I dag blir det noe som hele familien elsker, både store og små: kokt kveite med agurksalat, gulrot og potet. Serveres med smeltet, salt smør og rømme. Nydelig sommermat! Anonym poster: 342a7f2ad2c90e1ac0a9913489f51ffc
Daquiry Skrevet 3. juni 2013 #8 Skrevet 3. juni 2013 Speilegg, rett og slett. Datteren min skal på trening 17-1930.
Fruen i huset Skrevet 3. juni 2013 #9 Skrevet 3. juni 2013 Bare et lite spørsmål,- får man kjøpt ferdiglagde pizzasnurrer lenger? Grandiosa har sluttet med sine. Jeg skal ha med til en tilstelning til uka. Har prøvd selv, men får det ikke til! Har prøvd flere gang, og endre opp med noe rød-oransje gudde som lukter pizza, emn ser ut som en har vært spist og spyttet ut et par ganger.... Anonym poster: cf57a8b57db6425ee0f517951a65bf2a Ikke vet jeg, men om du ikke vil prøve selv med ferdiglaget pizzabunn kan du prøve med tortillalefser som du klipper/stikker ut rundinger av. Da får du minipizza i alle fall Eller bruk pitabrød som pizzabunn.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #10 Skrevet 3. juni 2013 Hjemmelaget lasagne med bechamelsaus, hjemmelagde grove hvitløksbaguetter og salat Da blir det middagen til i morgen også. Anonym poster: 805071db843cb8218a163271a05d88c4
bIomstre Skrevet 3. juni 2013 #11 Skrevet 3. juni 2013 Bare et lite spørsmål,- får man kjøpt ferdiglagde pizzasnurrer lenger? Grandiosa har sluttet med sine. Jeg skal ha med til en tilstelning til uka. Har prøvd selv, men får det ikke til! Har prøvd flere gang, og endre opp med noe rød-oransje gudde som lukter pizza, emn ser ut som en har vært spist og spyttet ut et par ganger.... Anonym poster: cf57a8b57db6425ee0f517951a65bf2a Ikke vet jeg, men om du ikke vil prøve selv med ferdiglaget pizzabunn kan du prøve med tortillalefser som du klipper/stikker ut rundinger av. Da får du minipizza i alle fall Eller bruk pitabrød som pizzabunn. Jeg vet heller ikke... men har selv brukt disse mini polarbrødene (Gaupefot?) som pizzabunn til minipizza med stort hell!
SameSara Skrevet 3. juni 2013 #12 Skrevet 3. juni 2013 Grilling eller brødskiver på trappa. Vi gjør det enkelt i varmen
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #13 Skrevet 3. juni 2013 Bare et lite spørsmål,- får man kjøpt ferdiglagde pizzasnurrer lenger? Grandiosa har sluttet med sine. Jeg skal ha med til en tilstelning til uka. Har prøvd selv, men får det ikke til! Har prøvd flere gang, og endre opp med noe rød-oransje gudde som lukter pizza, emn ser ut som en har vært spist og spyttet ut et par ganger.... Anonym poster: cf57a8b57db6425ee0f517951a65bf2a Sørg for å ikke ha så mye fyll og saus, da blir det mye mindre søl! Eventuelt kan du lage pizzahorn. Anonym poster: 433ca1db2ff259df9443cfc6ab754380
Oslomama Skrevet 3. juni 2013 #14 Skrevet 3. juni 2013 Vi skal grille kyllingspyd med grønnsaker og pastasalat
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #15 Skrevet 3. juni 2013 Bare et lite spørsmål,- får man kjøpt ferdiglagde pizzasnurrer lenger? Grandiosa har sluttet med sine. Jeg skal ha med til en tilstelning til uka. Har prøvd selv, men får det ikke til! Har prøvd flere gang, og endre opp med noe rød-oransje gudde som lukter pizza, emn ser ut som en har vært spist og spyttet ut et par ganger.... Anonym poster: cf57a8b57db6425ee0f517951a65bf2a Ikke vet jeg, men om du ikke vil prøve selv med ferdiglaget pizzabunn kan du prøve med tortillalefser som du klipper/stikker ut rundinger av. Da får du minipizza i alle fall Eller bruk pitabrød som pizzabunn. Jeg prøvde med ferdigbunn. Skulle være "idiotsikkert" og lage snurrer. Fulgte til og med instruksjonsvideo..Men varmen og tyngden av fyllet gjorde at runne "fløt" ut over,- og selv med nesten helt avkjølt fyll, opplevde jeg denne "Konsistensendring";- og det var nesten umulig og "skjære skiver".... Jeg tar som regel mine manglende kjøkkenkunnskaper med godt humør, men akkurat i dette tilfellet greir jeg ikke det. De skal selges for 20 kroner stykket,- og det vil jeg ikke....Ingen har sett slik pizzaoppgulp før. Langt mindre BETALE for og spise det...Vurderer og lage 1-2-3 sjokoladekake i langpanne og si at jeg leste feil på liste over hvem som skal ta med hva...... Anonym poster: cf57a8b57db6425ee0f517951a65bf2a
Major HotLips Houlihan Skrevet 3. juni 2013 #16 Skrevet 3. juni 2013 Grilling idag koteletter med salat og potetsalat til!
Gjest Julia1984 Skrevet 3. juni 2013 #18 Skrevet 3. juni 2013 5 åringen har bestilt fiskeboller i hvit saus, med poteter og kokte grønnsaker.
#Ariadne# Skrevet 3. juni 2013 #19 Skrevet 3. juni 2013 Cevapici , ajvar, tomat og løk salat og hjemmelaget potetmos
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #20 Skrevet 3. juni 2013 Taco :-/ Anonym poster: e2b7c99d5c745e1502b22aec8553a397
Edelweis Skrevet 3. juni 2013 #21 Skrevet 3. juni 2013 Bare et lite spørsmål,- får man kjøpt ferdiglagde pizzasnurrer lenger? Grandiosa har sluttet med sine. Jeg skal ha med til en tilstelning til uka. Har prøvd selv, men får det ikke til! Har prøvd flere gang, og endre opp med noe rød-oransje gudde som lukter pizza, emn ser ut som en har vært spist og spyttet ut et par ganger.... Anonym poster: cf57a8b57db6425ee0f517951a65bf2a jeg gjør slik. ferdig pizzadeig på rull. en pakke kjøttdeig, tomatpuré og litt ketchup. stek kjøttdeig med halvt glass tomatpure og et par ss ketchup. litt pepper er godt. ha på deigen og ha over ost. rull sammen. skjer i passe tykke skiver og legg på plata. lurt å avkjøle kjøttdeigen litt før du begynner så ikke deigen blir så varm og slapp. :-D vi skal ha torsk i persillesmør.
Edelweis Skrevet 3. juni 2013 #22 Skrevet 3. juni 2013 Bare et lite spørsmål,- får man kjøpt ferdiglagde pizzasnurrer lenger? Grandiosa har sluttet med sine. Jeg skal ha med til en tilstelning til uka. Har prøvd selv, men får det ikke til! Har prøvd flere gang, og endre opp med noe rød-oransje gudde som lukter pizza, emn ser ut som en har vært spist og spyttet ut et par ganger.... Anonym poster: cf57a8b57db6425ee0f517951a65bf2a jeg gjør slik. ferdig pizzadeig på rull. en pakke kjøttdeig, tomatpuré og litt ketchup. stek kjøttdeig med halvt glass tomatpure og et par ss ketchup. litt pepper er godt. ha på deigen og ha over ost. rull sammen. skjer i passe tykke skiver og legg på plata. lurt å avkjøle kjøttdeigen litt før du begynner så ikke deigen blir så varm og slapp. :-D vi skal ha torsk i persillesmør.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #23 Skrevet 3. juni 2013 Bare et lite spørsmål,- får man kjøpt ferdiglagde pizzasnurrer lenger? Grandiosa har sluttet med sine. Jeg skal ha med til en tilstelning til uka. Har prøvd selv, men får det ikke til! Har prøvd flere gang, og endre opp med noe rød-oransje gudde som lukter pizza, emn ser ut som en har vært spist og spyttet ut et par ganger.... Anonym poster: cf57a8b57db6425ee0f517951a65bf2a Ikke vet jeg, men om du ikke vil prøve selv med ferdiglaget pizzabunn kan du prøve med tortillalefser som du klipper/stikker ut rundinger av. Da får du minipizza i alle fall Eller bruk pitabrød som pizzabunn. Jeg prøvde med ferdigbunn. Skulle være "idiotsikkert" og lage snurrer. Fulgte til og med instruksjonsvideo..Men varmen og tyngden av fyllet gjorde at runne "fløt" ut over,- og selv med nesten helt avkjølt fyll, opplevde jeg denne "Konsistensendring";- og det var nesten umulig og "skjære skiver".... Jeg tar som regel mine manglende kjøkkenkunnskaper med godt humør, men akkurat i dette tilfellet greir jeg ikke det. De skal selges for 20 kroner stykket,- og det vil jeg ikke....Ingen har sett slik pizzaoppgulp før. Langt mindre BETALE for og spise det...Vurderer og lage 1-2-3 sjokoladekake i langpanne og si at jeg leste feil på liste over hvem som skal ta med hva...... Anonym poster: cf57a8b57db6425ee0f517951a65bf2a Følte bare for å gi deg noen tips, selv om du ikke vil lage pizzasnurrer nå Sørg for at bunnen er ganske tykk og luftig (Toro pizzabunn m/havre og bygg er perfekt!) og at den ikke er klissete! Lag tyktflytende fyll av knuste tomater f.eks. som du kjører i stavmikser. Ha på tyyyynt lag med fyll og litt tykkere lag med evt. kjøtt/skinke o.l. Og sist, men ikke minst, bruk en SKARP og god kniv når de skal deles opp, også strør du ost på toppen slik at ingen ser overflaten på dem så tydelig Anonym poster: a72b0a1aa9ebaae6b39ec3e8e7150ab7
Mille Alexandra Skrevet 3. juni 2013 #24 Skrevet 3. juni 2013 steker spareribs med vannbad serveres med potetsalat og potetgull -
ung Skrevet 3. juni 2013 #25 Skrevet 3. juni 2013 Her blir det tomatsuppe og hjemmelaget brød, Noe som er fint med tiden hjemme med den lille er at jeg har overskudd til å kose meg med diverse baking mens han sover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå