Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 *sukk* vi har kjent hverandre å vært bestevenner i 4 år nå... Han har fortalt meg at han har følelser for meg osv,, Men begge to har vært opptatt og hatt andre kjærester, så vi har ikke gjort noe annet en å glemme det.. men nå er ingen av oss i forhold, så jeg har begynt å møte han veeeldig ofte, og jeg har virkelig fallt for han, noe jeg aldri trodde kom til å skje.. vi var på byen å drakk oss drita fulle sammen, og vi endte opp med å ha sex... det var etter den kvelden jeg begynte å lufte følelsene mine for han, og han kunne bekrefte at han hadde følelser for meg også... men problemet er at han ikke vil i noe forhold enda, han vil være fri til å gjøre hva han vil... det synes jeg er så utrolig sårt... jeg lå over til han i helga..vi koste oss kjempe masse, var så trygt å godt å bare ligge i armkroken hans å se på film å sånn...imens han strøyk meg på armen og kyssa meg i panna... blir liksom ikke mindre forelska av det... endte opp med sex begge dagene... og det føltes så rett... hva skal jeg gjøre? er så forvirra, han vil jo ikke i forhold...skal jeg bare glemme han ? Høres ut som en desperat fjortiss... men blir litt sånn når man er forelska, hehe Anonym poster: 9d778fff118152f949161868256c2ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå