Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Jeg er så dritt lei mitt kjedelig stritte hår så nå vil jeg gjøre noe drastisk! Blir det teit å komme til frisøren men dette bildet av en kjendis å si at jeg vil ha håret sånn? Anonym poster: dfcc68ee8b9ab4ff082fc51b40c86ccd
Fru Ugle Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Nei det er vel ikke dumt! ser kjempefint ut! Men for å få sånt fall i håret må du bruke krølltang....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Jeg er så dritt lei mitt kjedelig stritte hår så nå vil jeg gjøre noe drastisk! Blir det teit å komme til frisøren men dette bildet av en kjendis å si at jeg vil ha håret sånn? Anonym poster: dfcc68ee8b9ab4ff082fc51b40c86ccd Du kan ikke få sånn hår Det eneste en frisør kan gjøre er å krølle håret ditt med permanent. Permanent kan desverre ikke lage slike krøller. Permanent lager skikkelige sauekrøller, hvor det er mange mange små. Du kan også lage litt større krøller, men langt ifra slik som på bildet. Jeg kan også trøste deg med at damen på bildet mest sannsynlig har blitt krøllet med krølltang. Det er ingen som har slikt hår naturlig Anonym poster: 6a71bd226761906ec6a19bbec8fa1c57
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Jeg har vært hos frisør før å fått håret krøllet med vanlig krølltang,så det er mulig jo. Men det ble ikke like fine som disse nydelige krøllene på bildet. Anonym poster: dfcc68ee8b9ab4ff082fc51b40c86ccd
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 kan jeg ta med bildet å spørre om de kan lage sånne krøller med krølltang da? For når jeg prøver selv så går krøllene ut med en gang. Anonym poster: dfcc68ee8b9ab4ff082fc51b40c86ccd
Gjest meg&mini Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Det er faktisk mulig å få store krøller med permanent. Men det er ikke alle som har store størrelser på rullene (eller hva det kalles igjen), så du må nesten bare ringe rundt å høre hos lokale frisørsalonger:) Hvis du er flink til å flette, kan du legge deg med flette, så våkner du med litt fall. Den frisyren du ser på bilde der har dem brukt mange timer på. Mest sannsynlig er det brukt store hårruller, krølltang, rettetang, masse stylingprodukter og bilde er sikkert redigert for at håret skal se finest ut. Det er ikke noe du kommer til å få til hjemme uten rette hjelpen. Dessverre:)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2013 #7 Skrevet 3. juni 2013 Rull opp håret ditt i en sånn stor "smultring" som de selger for å lage topper med, mens det er fuktig. Gå med det noen timer og du får fint fall i håret. Hvis du ikke har veldig tkke, strie hårstrå da... Jeg har tynt fint hår, og jeg bare tvinner det og setter det fast med en spenne så blir det fine krøller. Anonym poster: 7bef2c3ee11863ee8b5d4026b93f8cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå