Gå til innhold

2 dager i london, what to doo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble overrasket av mannen med en tur til london til helga(Weeh), er det noe spesifikt jeg MÅ få med meg når jeg er der?

Aldri vært der eller lest/hørt om noe spesifikt så all tips tas i mot med stor takk :D

Mye bedre å høre det ifra noen her inne enn å lese random på nett!

Anonym poster: 233912c9118d4e7c99aace6712cda378

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, aldri?

Camden market og Borough Market, helt klart. Fra Borough kan dere gå "the queens walk" ned til Tower Bridge så dere får med dere den også. Derfra bør dere ta båten opp til Westminister så dere får med dere Big Ben osv. Derfra kan dere ta bussen til Oxford/Regent Street.

Men London på to dager for noen som er førstereis, vel, det blir hektisk;) Hehe...

Camden anbefales lørdag, det samme med Borough. Froksot/brunsj på Borough før vi reiser videre er vanlig for oss i helgene når vi er der.

Utover det ville jeg jo anbefale deg å google litt og se om det er noe spesielt DU ønsker å oppleve. Kan informere om at London Eye og Tussauds er en dæsj oppskrytt og har innmari lang kø.

The Tower tour tar lang tid men er en fantstisk spennende opplevelse.

Skrevet

Vi var førstereis til London nå i april. Vi reiste med ett barn på 9, så det påvirket jo valgene.

Ta på gode sko og bruk tid på å gå rundt og se dere om, det var kjempefint!

Kjøp Oystercard, så kjører dere lettvint på buss og bane, uten å måtte tenke på billetter. Superkjekt! Og når du finner ut av systemet for buss etc, så kommer du deg hvor som helst.

Anonym poster: 413b191ca325b5a17d303375623cbc30

Skrevet

Du rekker ingenting på to dager. Finn dere to attraksjoner dere vil se, en hver dag, da ville jeg valgt British Muesum og Tower. Ligg unna Tussaudes og Eye. Dungeons er gøy om du liker sånt, men da må du kjøpe billett før du drar, lang kø. Covent garden er gøy, og Camden er fint.

Reiser du med tog noen strekke (flyplassen og inn feks) sjekk ut denne. http://www.daysoutguide.co.uk/2for1-london Gir deg feks inngang for 2 til prisen av en på Tower. Jeg likte også godt Churchill War Rooms. Ligg unna Oxford street om du ikke skal shoppe. Det er ikke noe annet enn butikker der.. På kveldene er det ikke City som teller, da må du litt ut av sentrum.

Ikke ta på pene sko. Gode sko.

Skrevet

Covent Garden er nydelig, masse shopping og arkitektur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...