Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Hadde ikke trodd jeg skulle vurdere en slik ting, men alle kommenterer min ettårige datters utstående ører. Så da lurer jeg på om hvor gammelt et barn må være før en kan operere dem inn? Anonym poster: 2dc7e6140a38a4e95f325d96337d6b85
Miss Impatient Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Har samme situasjonen med min datter, som blir 4 år om et par mnd! Vi har allerede vært på sykehuset én gang til konsultasjon, når hun var ca 2,5 - og skal tilbake etter hun er fylt fire. De tar visst slike inngrep allerede fra fireårs alder, men hos de de fleste venter de til like før barnet begynner på skole. Tror vi kommer til å få det ordnet når hun er fire, for da unngår vi at hun får et for bevisst forhold til det selv, og slipper å slite med dårlig selvbilde. Dette fordi unger kan være så slemme, og vi har allerede lagt merke til noen kommentarer om ørene hennes!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Det var nettopp en lang tråd om dette med mange som skrev om erfaringene sine. Søk det opp! Anonym poster: 16e3b5ca4d4099a52027f8bc77289d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå