Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Kunne tenkt meg en Iphone men de kommer da i alle slags tall og bokstaver... Hvilken er best? Anonym poster: bb9b1a12c1572d10cabcba0fa6e0677a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 5 er vel den siste. Anonym poster: cfc5195096328c0db1caafe65a13f3ae
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Tallene og bokstavene sier noe om når de kom ut. I høst kom iPhone 5, så det er den nyeste. Til høsten igjen kommer der sannsynligvis en ny, og dersom de fortsetter med å navngi telefonene sine som nå kommer den til å hete iPhone 5s. Har du råd ville jeg gått for 5, men de eldre er bra de også. Hadde uansett ikke kjøpt eldre enn 4. ( mellom de kom 4s).
<3 2G <3 Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 4s er veldig bra, ikke så mye forskjell på 5 å denne. Men det er heller ikke mye forskjell ned til 4 heller. Ikke velg lavere enn 4, for da er du sikret at den tar se fleste apper og oppdateringer. Så det kommer vel mesr an på hvor mye penger du vil bruke.
Ikkenonick Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Jeg er veldig glad i mine to iPhone 5 (en privat en jobb) Har hatt alle de foregående modellene også og liker at 5 er en slankere telefon enn 4, og at den har helskåret aluminium i stedet for glass på baksiden. Det er i tillegg norsk aluminium fra Hydro, noe som gjør at man også støtter norsk indusri, det er jo fint Men 4s er også en veldig god telefon, og funksjonene er i grunn de samme på begge telefoner.
Ikkenonick Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Ps; det kommer ny iPhone i september, da går prisen på 5 ned, og 4s enda mer ned. Kanskje lurt å vente, hvis du har tålmodighet til det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå