Studine mevik Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Er ferdig med eksamener for denne gang, og nå har jeg gått i koma. Jeg møter opp på jobb og gjør det jeg skal der, men hjemme gjør jeg ikke en dritt. Huset ser ut som det glade kaos og klesvaska lever sitt eget liv. Det er egentlig ganske deilig å være i koma for en gangs skyld. Slippe og gjøre noenting. Eneste jeg har lagt til meg er noen spill jeg har blitt avhengig av. Jeg har ingen planer om å våkne fra koma de nærmeste dagen
bIomstre Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Gratulerer med vel overstått! Kos deg i Koma, men husk at det er bedre vær i Sikte
Studine mevik Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2013 Føler at jeg er på vei ut av koma nå, selv om jeg ikke klarer å legge bort spilla mine. Har store planer om å rydde og vaske litt her hjemme idag. I sommer skal nemlig alle rom få en grundig gjennomgang og alt som kan kastes går rett i søpla. Hvis noen har sett disse ryddeprogramma som de sender på tv der de setter absolutt alt ut i hagen, så er det omtrent det jeg skal gjøre. Ingenting som jeg ikke vet med sikkerhet at vi trenger slipper inn igjen i huset. Jeg er lei av rot og skrot som opptar plass i huset som jeg ønsker å bruke til andre ting.
ms.Pond Skrevet 5. juni 2013 #6 Skrevet 5. juni 2013 Føler at jeg er på vei ut av koma nå, selv om jeg ikke klarer å legge bort spilla mine. Har store planer om å rydde og vaske litt her hjemme idag. I sommer skal nemlig alle rom få en grundig gjennomgang og alt som kan kastes går rett i søpla. Hvis noen har sett disse ryddeprogramma som de sender på tv der de setter absolutt alt ut i hagen, så er det omtrent det jeg skal gjøre. Ingenting som jeg ikke vet med sikkerhet at vi trenger slipper inn igjen i huset. Jeg er lei av rot og skrot som opptar plass i huset som jeg ønsker å bruke til andre ting. Istedet for å kaste (hvis det er brukbare ting selvsagt) kan du sette opp et skilt ved veien og skrive: "Gratis! Diverse ting gis bort. Førstemann til mølla!" og stable tingene ved siden av. Så kan de som vil stoppe og plukke med seg det de vil ha. Da slipper du en tur på dynga, og bidrar samtidig til økt gjenbruk Ja, jeg er en miljøpusher... Og gratulerer med vel overstått! Kos deg med spill, det er deg vel unt
Gjest amandine Skrevet 5. juni 2013 #7 Skrevet 5. juni 2013 Eller garasjesalg eller finn.no.. Jeg blir nedrent av mailer hver gang jeg legger noe på gies bort..
Studine mevik Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2013 Vi har en egen facebookside med folk fra nærmiljøet som brukes til sånn gis bort/til slags/er det noen som har formål, så det som er brukbart blir lagt ut der, men veldig mye er gammelt ræl(blant annet et par søppelsekker med klær som igrunn ikke kan brukes til vaskefiller engang), så mye er nok bare å hive. Nå som minstemann er 1,5år så lempes mye av babyutstyret vekk også, men det gis videre i familien. Jeg er også glad i gjenbruk, men noen ganger må man bare kaste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå