Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Har to tette barn på snart 3.5 og 2 år (i april). Han lyst på en til nå? skal til syden i slutten på august så spørsmålet mitt er når ville dere tatt ut spiralens?:-) nå ellet vente til etter turen. har vært kvalm de første mnd, men det er jo ingen garanti for at jeg blir gravid med en gang. vi brukte 20 mnd første gang og jenta vår var 8 mnd når jeg ble gravid igjen. Anonym poster: b6dbd543f6bf45575bddd47eee62e8fa
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Hadde ventet hvis det var meg. Kjedelig å være dårlig i ferien. Et annet pluss er jo at da blir aldersforskjellen bittelitt større. De krever helt sikkert sitt de dere allerede har. Så jeg ville ventet til etter ferien. Da har du noe å glede deg til sånn tenkte jeg når vi skulle prøve på nr. 2. Fikk tid til å glede meg til spenningen med å prøve samtidig som at de andre barna blir bittelitt større også Men det er min mening da..... Du må jo gjøre som du syns er riktig. Men jeg erfarte at denne spiren satt veldig mye fortere enn første. Anonym poster: ba8944f485ae5659dfbf1cde33f74fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå