Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Kler ikke å ha håret utslått og pga dårlig tid til meg selv om morgenen ender jeg alltid opp med håret samlet i en stram hestehale baki der. Er det også helt håpløst og uuut for en dame på 30?? Anonym poster: d3cc38fc6827f9b0b81a92b48466b784
Gjest Hercule Poirot Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Har du ellers fint hår, så er hestehale på voksne damer helt fint. Bare tull at ikke voksne damer kler langt hår. Jeg kler det ikke, men jeg er meg og ikke representativ for alle damer. ;-)
Hringariki Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Bruker det selv hele tiden! Ser ikke problemet...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Hestehale er lov Anonym poster: ff985e3d86d55610be25c3b038456f18
Gjest Skofantomet Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Er man så voksen i alder av 30? Da skal jeg nyte det siste året fullt ut isåfall
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 (endret) Ja, jeg er snart urgammel! (33 i desember). Så jeg skjønner jeg bør klippe meg kort kjerringsveis, kun handle klær på Lindex eller sparkjøp og kanskje helst farge håret grått. Men jeg har hatt et fint liv, så ingen bitterhet her igården.. Fått utrettet det jeg vil. Ikke blitt bestemor enda da.. Men er jeg heldig så kanskje jeg blir det før jeg dør.. Som ifølge her inne kanskje bør være rundt 45 + (?) Endret 2. juni 2013 av HeltLykkelig ♥♥
MammantilNurket Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 Ja, jeg er snart urgammel! (33 i desember). Så jeg skjønner jeg bør klippe meg kort kjerringsveis, kun handle klær på Lindex eller sparkjøp og kanskje helst farge håret grått. Men jeg har hatt et fint liv, så ingen bitterhet her igården.. Fått utrettet det jeg vil. Ikke blitt bestemor enda da.. Men er jeg heldig så kanskje jeg blir det før jeg dør.. Som ifølge her inne kanskje bør være rundt 45 + (?) helt klart. På tide å skaffe sånn sveis som minner om en stålgrå hjelm
LittLykkelig Skrevet 2. juni 2013 #9 Skrevet 2. juni 2013 Ja, jeg er snart urgammel! (33 i desember). Så jeg skjønner jeg bør klippe meg kort kjerringsveis, kun handle klær på Lindex eller sparkjøp og kanskje helst farge håret grått. Men jeg har hatt et fint liv, så ingen bitterhet her igården.. Fått utrettet det jeg vil. Ikke blitt bestemor enda da.. Men er jeg heldig så kanskje jeg blir det før jeg dør.. Som ifølge her inne kanskje bør være rundt 45 + (?) Har i en alder av 31 oppdaget at Lindex har fått mye fint.. Eller kanskje jeg har fått kjerringsmak?
Voilà Skrevet 2. juni 2013 #10 Skrevet 2. juni 2013 Så lenge det ikke er en sånn hestehale der hårstrikket ligger nederst i nakke så er hestehale fint. Også er det jo praktisk!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. juni 2013 #11 Skrevet 2. juni 2013 Ja, jeg er snart urgammel! (33 i desember). Så jeg skjønner jeg bør klippe meg kort kjerringsveis, kun handle klær på Lindex eller sparkjøp og kanskje helst farge håret grått. Men jeg har hatt et fint liv, så ingen bitterhet her igården.. Fått utrettet det jeg vil. Ikke blitt bestemor enda da.. Men er jeg heldig så kanskje jeg blir det før jeg dør.. Som ifølge her inne kanskje bør være rundt 45 + (?) Har i en alder av 31 oppdaget at Lindex har fått mye fint.. Eller kanskje jeg har fått kjerringsmak? Neida.. Var litt feil av meg å bruke Lindex som eksempel.. For jeg stnes de har mye fint selv. Men hva vet vel jeg.. Snart pensjonist og greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå