Skylander Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Voksne damer som rakker ned på andre finnes det tydeligvis noen av der ute. Håper ikke barna deres plukker opp den holdningen.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Hva legger du i å rakke ned på andre? Det er jo nok av folk som fullt ut fortjener negative tilbakemeldinger/omtale, enten denne fås av voksne damer eller andre. Anonym poster: bf1bec402ffcdb2f67b72c36871b4031
Marsipanmor Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Jeg lurer også på hva du mener med å rakke ned på andre? har du noen eksempler?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Spesielt de som rakker ned på navn her inne. Grusomt! Anonym poster: 82aed7bb3932cfadfba337e2c6f1f6ec
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Jeg blir kvalm av folk som rakker ned på navna til ungene til folk her inne. Man vet hvor ungene lærer mobbing i fra da. Anonym poster: 1509944f5f84ee8180bf1cde0ee5194d
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Ja, det er helt utrolig hva kjerringer gidder å bruke tiden sin på, men så lenge de får hevet seg over andre/rakket ned på andre er nok mange fornøyde... Navn på andres unger, hvordan man løser hverdagen, om man har langt hår, kort hår, unge mødre, eldre mødre, amming, epidural, de som føder uten smertestillende... Er helt utrolig! Mange burde få opp øya for hva de driver med! Anonym poster: 235de68aa866a981b5dcd40b316bd786
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 Enig. Hvis du mener å rakke ned på andre som ¨å snakke negativt om dem som velger epidural, kort/langt hår, HM klær til ungene, navn osv. At man går kraftig ut mot mødre som forblir med hasjrøykende kjærester for "det er ikke farlig", drikker og røyker 50 om dagen gjennom svangerskapet, beskylder andre for å ha forårsaket ungens sykdom ved å spise junk og få svangerskapsforgiftning i en offentlig blogg eller slår barna sine, er ikke "rakke ned på andre" etter min mening. Enkelte trenger å få høre sannhetens harde ord fra andre når de er blinde nok til å ikke se det selv. Anonym poster: 21c6a81e8ae2db2e564db7ac8fb2f486
Skylander Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2013 Enig. Hvis du mener å rakke ned på andre som ¨å snakke negativt om dem som velger epidural, kort/langt hår, HM klær til ungene, navn osv. At man går kraftig ut mot mødre som forblir med hasjrøykende kjærester for "det er ikke farlig", drikker og røyker 50 om dagen gjennom svangerskapet, beskylder andre for å ha forårsaket ungens sykdom ved å spise junk og få svangerskapsforgiftning i en offentlig blogg eller slår barna sine, er ikke "rakke ned på andre" etter min mening. Enkelte trenger å få høre sannhetens harde ord fra andre når de er blinde nok til å ikke se det selv. Anonym poster: 21c6a81e8ae2db2e564db7ac8fb2f486 Ja, jeg mener rakke ned på andre som velger å ha kort, langt, blond, flettet hår osv, pga. klær eller generelt hvordan folk ser ut eller rakker ned på de som pga. helseplager ikke kan jobbe. Et annet ord på det vil vel være mobbing. Jeg er ganske sikker på at de voksne damene som rakker ned på andre her inne er av samme sorten som løper rundt med slarv om andre rundt omkring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå