Gå til innhold

Er så lei meg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut at jeg var gravid ( ikke planlagt, og veldig overaskende :D ) på onsdag denne uken, fikk svak positiv test. Testet igjen på fredag, og den var sterk positiv. Lørdag begynte jeg å blø, og blør enda- så jeg konkluderer med at jeg har mistet. Var bare 4 uker på vei, men jeg ble virkelig kjempe glad da testen viste positiv. Jeg fortalte samboern min det på fredag, jeg ble jo litt sjokkert da jeg fant det ut, men veldig glad :-) Ville fordøye overaskelsen før jeg fortalte det.

 

Nå bare gråter jeg og føler jeg ikke har " rett" til det.?! Vi har 3 barn fra før, friske og fine gutter. Og er " bare " 27 år... Vi har egentlig sagt at 3 barn holder, men nå lengter jeg etter nr. 4..... Føler meg litt sprø egentlig... de fleste blir svært overasket når jeg sier at jeg har 3 barn og er så ung. Men når vi startet tidlig så hvorfor ikke bare blir ferdig med det :-) Vi begge er i fast jobb, eier hus osv... er vi sprø som vil ha nr 4? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg skjønner godt at du er lei deg!

Det er vondt å miste uansett.

Men, det er jo ikke sikkert dette går galt heller vel..

Har blødningen økt eller?

Skrevet

Ja har blødd mer enn en vanlig mens. Blør enda. Så regner med det er over. har snakket med lege, og hun sa at kroppen ordnet dette opp selv.

 

Fremdeles trist, men er bedre nå.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Ok, men ta kontakt med lege om du er i tvil. Jeg har blødd mye over en natt og da mistet jeg en tvilling.

Men selvfølgelig er det som en mens eller mer så høres det jo ut som en SA.

Jeg ønsker deg lykke til videre og syns ikke det er dumt å ønske seg et barn til, om dere gjerne vil og alt ligger til rette for det.

Barn som er velkommen er en stor gave!

Skrevet

Nei, ikke gal med 4 barn! Har ei venninne som er 27 år og mor til 4!

Tenker ikke over det engang.

Om man har tid og energi, hvorfor ikke?

Tenk på hva dere vil, ikke andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...