Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Tok en brystreduksjon for ca 15 mnd siden, da vi ikke skulle ha flere barn. Nå ble jeg derimot overraskende gravid igjen for snart 8 mnd siden! Føler nå at brystene har sunket og blitt ganske tunge igjen, og det frister veldig å ta en ny operasjon etter barn nr 3 er kommet til verden og jeg er blitt bedre etter KS... Tenker da å fikse både bryster og mage, for ser ikke for meg at all verdens trening skal gi meg tilbake den kroppen jeg engang hadde... Anonym poster: 79906f1a05f8dafecaca7757e7a6f682
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Jeg skal også ordne puppene etter jeg er ferdig med å få barn. Anonym poster: b0e83325b4ec149d16018dc8dfb0ad17
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Kjør på sier jeg! Hadde også gjort det om jeg hadde hatt penger til det. Men vet om folk med barn som har prioritert plastisk kirurgi foran husleie og mat til ungen. Det er bare ikke ok. Så lenge du har råd, så gjør det! Anonym poster: 1d7e7aa85ff1f63024575015b24f2634
Gjest meg&mini Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Forstår deg så altfor godt! Jeg skal selv fikse litt på meg etter dette svangerskapet:)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Jeg tok brystreduksjon i 2005 da jeg ikke trodde jeg skulle ha flere barn. Er gravid igjen nå og er sålangt oppe i en h-cup igjen, som henger litt mer enn jeg kunne ønske meg. Kommer nok til å ta operasjon igjen når jeg er ferdig med småbarnsperioden denne gangen. Har man lyst og råd til det, hvorfor ikke? Det gav meg mye bedre selvtillit da jeg gjorde det for 8 år siden. Verdt hvert eneste sting Anonym poster: 02b0cf066e919c6cf62c7a4d5830263a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Tren og lev sundt først! Operasjon er en enkel greie for å slippe å gjøre noe. Kjøpe pupper må man kjøpe selvfølgelig , de kan ikke trenes dit men det burde være siste utvei. Anonym poster: a1bbc8a2d6f4bafbc41ca58152380eee
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 Så lenge du ikke må ofte noe (barnas ferie, klær etc) så hadde jeg kjørt på. Blir litt teit å si "nei, unger, vi skal ikke på ferie i år for mamma måtte kjøpe nye pupper). Man tar vel ikke brystreduksjon for syns skyld, men helst på grunn av sår og smerter i nakke/rygg... Helsa først, ferie etterpå sier jeg bare. Anonym poster: 97d6ac7e44b55cfac2fed3ad021c0900
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #9 Skrevet 2. juni 2013 Tren og lev sundt først! Operasjon er en enkel greie for å slippe å gjøre noe. Kjøpe pupper må man kjøpe selvfølgelig , de kan ikke trenes dit men det burde være siste utvei. Anonym poster: a1bbc8a2d6f4bafbc41ca58152380eee Alt kan ikke fikses med trening vettu. Pupper som har vært oppi h-cup vil alltid henge slik at man får sår. Samme gjelder løshud på magen. Ingen trening virker på ikke-elastisk hud som ikke vil trekke seg sammen. Anonym poster: 97d6ac7e44b55cfac2fed3ad021c0900
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #10 Skrevet 2. juni 2013 Takk for svar! Oppløftende å se at det er så mange åpne holdninger til dette :-) Synes jeg har hørt og lest så mange steder at de fleste mødre heller mener motsatt; at hver endring som skjer med kroppen er en naturlig følge av det å bli mor, og at det blir feil å skulle ta en operasjon for å rette på noe som kommer av det største mirakel i livet, og at de heller vil se på forandringene som minner om barna de har skapt, og blablabla.... Jeg klarer ikke å tenke sånn, og heldigvis er her flere som meg ser jeg nå :-) Hilsen HI Anonym poster: db88774348285fe0eb22c8f1d7fb5d2c
Elsker livet Skrevet 2. juni 2013 #11 Skrevet 2. juni 2013 Så lenge det ikke er skikkelig ille syns jeg ikke man bør legge seg under kniven. Men en makeover med hår og klær bør man ha innimellom.
Elsker livet Skrevet 2. juni 2013 #12 Skrevet 2. juni 2013 Takk for svar! Oppløftende å se at det er så mange åpne holdninger til dette :-) Synes jeg har hørt og lest så mange steder at de fleste mødre heller mener motsatt; at hver endring som skjer med kroppen er en naturlig følge av det å bli mor, og at det blir feil å skulle ta en operasjon for å rette på noe som kommer av det største mirakel i livet, og at de heller vil se på forandringene som minner om barna de har skapt, og blablabla.... Jeg klarer ikke å tenke sånn, og heldigvis er her flere som meg ser jeg nå :-) Hilsen HI Anonym poster: db88774348285fe0eb22c8f1d7fb5d2c Men betyr det noe hva andre tenker? Du gjør det som føles riktig for deg. Men jeg mener man bør godta naturlig forfall. Jo mer vanlig det blir å bruke kirurgi for å forlenge ungdommen, jo mer press og uvanlig blir det å ha en naturlig kropp. For meg blir det for overfladisk fokus på uviktige ting i livet.
fikas Skrevet 2. juni 2013 #13 Skrevet 2. juni 2013 Tren og lev sundt først! Operasjon er en enkel greie for å slippe å gjøre noe. Kjøpe pupper må man kjøpe selvfølgelig , de kan ikke trenes dit men det burde være siste utvei. Anonym poster: a1bbc8a2d6f4bafbc41ca58152380eee Alt kan ikke fikses med trening vettu. Pupper som har vært oppi h-cup vil alltid henge slik at man får sår. Samme gjelder løshud på magen. Ingen trening virker på ikke-elastisk hud som ikke vil trekke seg sammen. Anonym poster: 97d6ac7e44b55cfac2fed3ad021c0900 Jeg har en j-cup og jeg har ikke sår, er det vanlig? Tungt, ja. Men jeg har jo skikkelige bher så kan ikke si jeg får sår! Når det er sagt skulle jeg gjerne tatt en reduksjon når jeg en gang blir ferdig med barn, men jeg er så pysete og blir kvalm bare ved tanken på at noen skal skjære i meg...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #14 Skrevet 2. juni 2013 Tren og lev sundt først! Operasjon er en enkel greie for å slippe å gjøre noe. Kjøpe pupper må man kjøpe selvfølgelig , de kan ikke trenes dit men det burde være siste utvei. Anonym poster: a1bbc8a2d6f4bafbc41ca58152380eee Alt kan ikke fikses med trening vettu. Pupper som har vært oppi h-cup vil alltid henge slik at man får sår. Samme gjelder løshud på magen. Ingen trening virker på ikke-elastisk hud som ikke vil trekke seg sammen. Anonym poster: 97d6ac7e44b55cfac2fed3ad021c0900 Jeg har en j-cup og jeg har ikke sår, er det vanlig? Tungt, ja. Men jeg har jo skikkelige bher så kan ikke si jeg får sår! Når det er sagt skulle jeg gjerne tatt en reduksjon når jeg en gang blir ferdig med barn, men jeg er så pysete og blir kvalm bare ved tanken på at noen skal skjære i meg... Jeg tenker mer på dem som har skikkelige hengepupper som gnager hud mot hud, og man får sår der det gnager. Sopp kan man også få. På samme måte som man kan få det ved fettforkle på magen. Anonym poster: 97d6ac7e44b55cfac2fed3ad021c0900
fikas Skrevet 2. juni 2013 #15 Skrevet 2. juni 2013 Tren og lev sundt først! Operasjon er en enkel greie for å slippe å gjøre noe. Kjøpe pupper må man kjøpe selvfølgelig , de kan ikke trenes dit men det burde være siste utvei. Anonym poster: a1bbc8a2d6f4bafbc41ca58152380eee Alt kan ikke fikses med trening vettu. Pupper som har vært oppi h-cup vil alltid henge slik at man får sår. Samme gjelder løshud på magen. Ingen trening virker på ikke-elastisk hud som ikke vil trekke seg sammen. Anonym poster: 97d6ac7e44b55cfac2fed3ad021c0900 Jeg har en j-cup og jeg har ikke sår, er det vanlig? Tungt, ja. Men jeg har jo skikkelige bher så kan ikke si jeg får sår! Når det er sagt skulle jeg gjerne tatt en reduksjon når jeg en gang blir ferdig med barn, men jeg er så pysete og blir kvalm bare ved tanken på at noen skal skjære i meg... Jeg tenker mer på dem som har skikkelige hengepupper som gnager hud mot hud, og man får sår der det gnager. Sopp kan man også få. På samme måte som man kan få det ved fettforkle på magen. Anonym poster: 97d6ac7e44b55cfac2fed3ad021c0900 Det er ikke noen struttepupp jeg har, foråsiresånn litt mer fyldige nå som jeg ammer, men de sagger godt det blir jo klamt når man går uten bh, men med en ordentlig bh så slipper man jo unna både sår og sopp. Billig forsikring mot slike plager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå