Gå til innhold

Dere som skal ta planlagt KS...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye og hva har dere tenkt å ta med av klær til sykehusoppholdet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til meg selv eller barnet?

Jeg brukte stort sett bare sykehusskjortene når jeg hadde forrige KS, hadde en bukse og en tskjorte som jeg brukte når jeg skulle til barnelegen, men ellers så var det så varmt at jeg hadde på minst mulig.

Hadde med noen pyjamaser til babyen. Brukte den, og lånte litt.

Om du har for lite, så kan kanskje mannen ta med mer etterhvert?

Skrevet

Det har jeg vel ikke egentlig tenkt så nøye over. Blir vel omtrent det samme som sist. 3-4 t-skjorter/gensere, noen spileløse BH-er, sokker, et par joggebukser som går høøøøyt oppå magen og sikkert en sarong i mangel av morgenkåpe.

Regner med å bli toppen et par dager, og kan alltids få hentet ting jeg savner. Forrige gang bodde jeg egentlig mest i joggebukse, sykehusskjorte og de famøse nettingtrusene. :)

Anonym poster: a4596815a76803d19e3f7c020e7071a4

Skrevet

Jeg hadde med og brukte akkurat det samme som etter vaginal fødsel...

En myk joggebukse, amme-bh (en billig en uten spiler er best de første dagene) og et par t-skjorter (selv om jeg stort sett gikk i sykehusskjorta.

Var oppe av sengen og dusjet morgenen etter snittet og var etter det rundt på barselavdelingen på samme måte som etter mine vaginale fødsler. Spiste mat sammen med de andre mammaene på fellesstua, tok imot besøk utenfor avdelingen, lå i sengen og så på tv, skiftet bleier og ammet ;)

Anonym poster: 08282a3aa785a21b2a815b5e282fc28d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...