Gå til innhold

Kan jeg ha diabetes?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får av og til føling, eller det virker i hvertfall sånn.

Plutselig kan jeg kjenne at jeg blir helt tom for krefter. Jeg begynner å svette og skjelve og det føles ut som at jeg skal besvime. Må rett og slett sette meg ned og spise et eller annet.

Da hjelper det seg etter en 15 min..

 

Jeg er ellers ikke tørst eller noe slikt.

Tisser kanskje litt mye om natten (må ofte opp en gang) og jeg er generelt trøtt og sliten.

 

Anonym poster: 2071879f3aa70a65ad15ecf695ae6c13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan du. Men mange kan også reagere på blodsukkersvingninger uten å ha diabetes. Ta en test hos legen.

 

Anonym poster: a0a86de446145c352341c2a48e65991d

Skrevet

Finnes de som reagerer på lavt blodsukker uten å ha diabetes. Jeg feks. Har normalt blodsukker, men hvis det går for lang tid mellom hvert måltid eller om jeg spiser noe med sukker i som gjør at blodsukkeret plutselig daler så blir jeg kvalm og uvel, svimmel/svak men det hjelper seg alltid når jeg spiser noe. Sjekker jevnlig blodsukkeret da jeg har en far med Diabetes type 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...