Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 ... Har de noen fellestrekk? (De som ikke er homser!) Anonym poster: 2f9047f435165510b04efaf91d46e26a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Det vet jeg ikke, men her er det omvendt. Jeg har nesten bare guttevenner. Min årsak er at jeg ikke har noe å snakke med de fleste jentene her med. Bleier, babyspråk, sminke, ungkaren og unge mødre-serier, husarbeid og lavkarbo interesserer meg midt i en viss plass, i tillegg er jentene mer baksnakkende og bitchete enn mannfolk, som er mer rett frem. Er sånn guttejente jeg, som heller skifter dekk på bil og mekker motorsykkel enn vasker hus. Anonym poster: 7544fb0937a5fed4f554eb345de25db7
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 dytt Anonym poster: 2f9047f435165510b04efaf91d46e26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå