Gå til innhold

Menn som har nesten bare jentevenner..


Anbefalte innlegg

Skrevet

... Har de noen fellestrekk?

(De som ikke er homser!)

 

 

Anonym poster: 2f9047f435165510b04efaf91d46e26a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg ikke, men her er det omvendt. Jeg har nesten bare guttevenner. Min årsak er at jeg ikke har noe å snakke med de fleste jentene her med. Bleier, babyspråk, sminke, ungkaren og unge mødre-serier, husarbeid og lavkarbo interesserer meg midt i en viss plass, i tillegg er jentene mer baksnakkende og bitchete enn mannfolk, som er mer rett frem. Er sånn guttejente jeg, som heller skifter dekk på bil og mekker motorsykkel enn vasker hus.

 

Anonym poster: 7544fb0937a5fed4f554eb345de25db7

Skrevet

dytt

 

Anonym poster: 2f9047f435165510b04efaf91d46e26a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...