Gå til innhold

Stakkars barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Eg tar alle utfordriger på strak arm, kjempe hver eneste kamp! Ikke et sekund har eg angret på henne, men det er flere øyeblikk hvor eg har hatet sykdommen", så skriver moren om hvor synd det er i henne og sliten hun er.

Stakkars lille jente sier nå bare er :-( Så lita og må igjennom så mye :-(

http://mom4life.blogg.no/1370197922_en_utfording_og_en_ka.html

Anonym poster: 9aa3ba2dcfc120af14c4f224b64608dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva feiler det jenta da?

Anonym poster: 1852d8e8808eab80ad382783e394a3b3

Skrevet

Men dere, ikke heng ut denne mora på nettet! Ja, hun legger ut barna sine på nettet, men husk at også barna hennes kan lese deres innlegg en vakker dag. Mor mener nok dette i beste mening og lever hver eneste dag i bekymring. Hun trenger ikke deres skjellsord i tillegg. Håper dette innlegget blir slettet!

Anonym poster: bff61b08b7ad4618d2af0614ea8f186d

Skrevet

Så stygg dere er!!

Anonym poster: 864454196819f37dc9f4584024b4356a

Skrevet

Orker ikke å lese masse på bloggen, og aner ikke hvordan sykdom barnet har,

MEN jeg synes faktisk at d at dere mener mor er patetisk og egoistik blir bare utrolig lavmål,

hun bruker bloggen for å få ut tanker og følelser,

har vi sittet mange dager på sykehus med et sykt barn en nyfødt baby å enda et barn hjemme å tenke på? tror ikke d, hu må da kunne si at hun er sliten å hater sykdommen som rammer familien, det tror jeg alle kan sette seg inn i om man vil....

det er jo tydelig at innlegget er laget av en sliten å trist mor som vil barna sine godt.

Anonym poster: 6209047617796500f552f5c66475480f

Skrevet

Hva feiler det denne søte jenta? nyresvik eller er det noe mer

Skrevet

det er jo tydelig at innlegget er laget av en sliten å trist mor som vil barna sine godt.

Anonym poster: 6209047617796500f552f5c66475480f

Jeg synes ikke det er tydelig i det hele tatt. Hele bloggen fremstår mer som en umoden og oppmerksomhetssyk mor som velter seg i selvmedlidenhet.

Anonym poster: 1c798fcae1e14ec5164cc2bb40bf260e

Skrevet

Innen kvelden er omme er hun inne her for hun har fått "nyss" i at det blir skrevet om henne..

Ingen som forstår det er henne som linker til sin egen blogg hele tiden? Hun prøver bare å skape blest runt seg selv..

Anonym poster: 9881b43c50fde5dcb3f46ea2babd2297

Skrevet

Ingen som forstår det er henne som linker til sin egen blogg hele tiden? Hun prøver bare å skape blest runt seg selv..

Anonym poster: 9881b43c50fde5dcb3f46ea2babd2297

Sannsynligheten er stor for at det er det. Det er som oftest slik når blogger jevnlig trekkes frem av anonyme her inne.

Og det gjør henne ikke mindre ynkelig.

Anonym poster: 1c798fcae1e14ec5164cc2bb40bf260e

Skrevet

Kjente at jeg reagerte litt på det innlegget ja, bare overskriften i seg selv synes jeg var trist!

Selvfølgelig blir hun sliten og frustrert, full forståelse for det!

Og selvfølgelig skal man få lov til å si det, men måten det innlegget begynte på (vet ikke om jeg orker å lese mer enn de setningene jeg leste), fikk meg til å føle at hadde min mor skrevet sånt om meg, så hadde jeg følt meg kun som en byrde.

Det er jo den lille jenta som må kjenne på smerter og redsel!

Det er hun som er mest sliten, har mest følelser, mest tanker.

Blir helt feil for min del å skrive sånne ting hvertfall, selv om jeg har forståelse for at hun også blir sliten, som sagt..

Anonym poster: e3d904ea529e24446c2dcde6f6806b7d

Skrevet

Hva feiler det jenta?

Anonym poster: 5131ef0cc2ff1833e7e8adcf6ec2b781

Skrevet

Jenta har en sjelden blodåre sykdom slik jeg har forstått det? Men denne gangen var hun vel operert for tarmslyng. Stakkars jenta må ha hatt det helt grusomt. Sambo hadde tarmslyng i fjor, og det er ikke ofte eg ser sambo gråte.

Anonym poster: 9aa3ba2dcfc120af14c4f224b64608dc

Skrevet

Stakkars barn, og stakkars utslita mor :(

(og nokon her inne bør verkeleg skamme seg over korleis dei snakkar om folk!)

Skrevet

Stakkars barn, og stakkars utslita mor :(

(og nokon her inne bør verkeleg skamme seg over korleis dei snakkar om folk!)

Enig!!

Og dessuten, hva så om hu trenger medlidenhet?! Det hadde jeg også trengt om barnet mitt var sykt...

Og dere slarvehøner mener dere er bedre enn hu?! Som rakker ned på andre... DERE ER LATTERLIGE!!!!

Har rapportert tråden!!!!!!!!!

Skrevet

Er ikke første gang jeg reagerer på denne bloggen. Stakkars barn.

Anonym poster: 438c5654c6a6d2a11a330ffe02aca753

Skrevet

Forresten så ufattelig at hun fortsetter å få barn når hun ikke klarer på ta ordentlig vare på dem hun har. Trist :(

Skrevet

Forresten så ufattelig at hun fortsetter å få barn når hun ikke klarer på ta ordentlig vare på dem hun har. Trist :(

Hvordan vet du at hun ikke tar vare på barna hun har?

Skrevet

Det er faktisk lov til å være sliten som mor, spesielt hvis hun er alene med 3 barn og i tillegg har et sykt barn! Man må faktisk pleie seg selv også for å kunne være en god mor. Dere som dømmer så hardt vet vel neppe hvordan hennes situasjon er og mangler innlevelsesevne så det holder.

Skrevet

Det er faktisk lov til å være sliten som mor, spesielt hvis hun er alene med 3 barn og i tillegg har et sykt barn! Man må faktisk pleie seg selv også for å kunne være en god mor. Dere som dømmer så hardt vet vel neppe hvordan hennes situasjon er og mangler innlevelsesevne så det holder.

Jeg vet iallefall det at om min mor hadde skrevet på nett om meg på den måten så hadde jeg nok ikke vært i live i dag. Jeg er kronisk syk og var nok ikke lett å håndtere. Rett og slett SKAMMELIG å snakke slik om barnet sitt til "hele Norge".

Skrevet

Jeg vet iallefall det at om min mor hadde skrevet på nett om meg på den måten så hadde jeg nok ikke vært i live i dag. Jeg er kronisk syk og var nok ikke lett å håndtere. Rett og slett SKAMMELIG å snakke slik om barnet sitt til "hele Norge".

Om hun burde blogge om det eller ikke blir en helt annen diskusjon føler jeg. Det er lov til å være empatisk overfor andre selv om de tar andre valg enn en selv ville ha gjort. Nå ser jeg på hennes situasjon og ikke det at hun velger å blogge om det. Til hennes forsvar lever vi i en verden der "alle" blogger eller på andre måter deler intime detaljer om eget liv til omverdenen.

Skrevet

Det er lov å være sliten. Jeg skjønner godt at hun er det. Det å gå rundt å være redd og bekymret hele tiden tapper en virkelig for energi. Likevel synes jeg det blir veldig feil og utrykke dette på denne måten på en blogg. Som en skrev over her er jeg redd denne jenta vil føle seg som en byrde om hun får lese dette når hun blir eldre.

Anonym poster: 497d922b649834fe8bb820c356fbf7cf

Gjest Morn du
Skrevet

Tviler på at tråden blir slettet. Da er det andre tråder som og må bli det. Men her er det ytringsfrihet ser du, og har man valgt å blogge, må man visst tåle at både en selv og barna blir hengt ut.

Skrevet

Reagerer ikke så mye på innlegget det linkes til. Men leste litt mer i bloggen, og ser at dette kanskje er en jente som ikke er så vant til å organisere så mye som tre barn krever? Det er jo kjempeslitsomt å ha tre barn, særlig i perioder hvor man er alene fordi den andre forelderen er på arbeid. Men det å hele tiden snakke om at det er slitsomt å stå opp, slitsomt å være på et venterom, slitsomt å sende bilen på verksted, slitsomt å amme, slitsomt å levere barn i barnehagen eller rekke foreldremøte eller dra til tannlege eller helsesøster, at man er superflink fordi man har satt på en hel maskin med klær......det er mye snakk om alt som er stress og mas, og jeg oppfatter det meste av det som helt vanlige hverdagssysler, som alle har.

Anonym poster: 5e6ca9151d45f4643eef129a8589ad1a

Skrevet

Forresten så ufattelig at hun fortsetter å få barn når hun ikke klarer på ta ordentlig vare på dem hun har. Trist sad.png

Hvordan vet du at hun ikke tar vare på barna hun har?

Ingen kommentar.

Skrevet

Virker som hun alltid sitter inne. Aldri ute og er sosiale med barna. Klager på alt slik jeg forstår bloggen :( dårlig overfor datteren å legge ut om privat livet hennes. Hadde blitt såret om min mor gjor slik.

Anonym poster: ab9e55f0602ab4514e2da47642af4256

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...