Gå til innhold

Min mann sender så miksede signaler! Jeg blir gaaal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har klaget på at jeg er for lite feminin, jeg er tykk (jeg er ikke tykk), spiser for mye, jeg kler meg ikke pent, ikke sminker meg osv osv...

MEN når jeg endelig kler meg pent så liker han det ikke, lakker jeg neglene får jeg beskjed om at det ser horete ut (bruker anonyme farger), sminker jeg meg ser jeg horete ut, spiser jeg lite klager han faen meg på det også! Og hvis noen lurer, nei jeg ser ikke ut som en hore når jeg pynter meg! Hvis jeg er hjemme gidder jeg ikke å sminke meg eller løpe rundt i høye hæler, men går jeg ut kler jeg meg mere ordentlig. Forøvrig har han såååå lyst til at jeg skal gå i høye hæler, men når jeg kler det på meg blir han irritert ettersom jeg ikke får til å gå like fort som ham. Herregud, jeg blir så evig lei av klaginga! Jeg kommer aldri til å bli bra nok for ham.

Er så synd at han konstant skal kritisere meg ettersom han er en mann som tar mye ansvar over familien, er en god far jobber hardt for at vi skal ha det så økonomisk godt som vi har det.

Jeg har sakt til ham at jeg blir såret når han sier slikt, men da blir han bare irritert og sier at han må da få si sin mening. Men jeg har da faen meg ikke bedt om hans mening...!

Jeg har så lyst til å klage på ham bare for å ta igjen på ham, men jeg vil heller ikke synke til hans nivå. hoff, hvordan få en inngrodd mann til å forstå?? Si at det er mulig?

Anonym poster: 5eb303d06fd1ef5ebe200fe97d7ba1ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han til stadighet rakker ned på deg, snakker nedsettende om deg og latterliggjør deg så er det en form for psykisk mishandling.

Ønsker du virkelig å bo sammen med et slikt menneske? Ønsker du at dine barn skal vokse opp i et hjem der pappa tråkker på mamma, kaller henne en hore og er nedlatende mot henne?

Anonym poster: 0d5e9fde283575db9a7f641fe6aa051d

Skrevet

Om han til stadighet rakker ned på deg, snakker nedsettende om deg og latterliggjør deg så er det en form for psykisk mishandling.

Ønsker du virkelig å bo sammen med et slikt menneske? Ønsker du at dine barn skal vokse opp i et hjem der pappa tråkker på mamma, kaller henne en hore og er nedlatende mot henne?

Anonym poster: 0d5e9fde283575db9a7f641fe6aa051d

Nei, jeg vil jo egentlig ikke det. Heldigvis er barnet vårt enda lite så h*n forstår ikke hva som blir sakt, men h*n vil jo forstå etterhvert. Jeg vil jo heller ikke splitte opp familien... Hoff

HI

Anonym poster: 5eb303d06fd1ef5ebe200fe97d7ba1ea

Skrevet

Kanskje han rett å slett har dårlig selvtillitt? Siden han rakker ned på deg hele tiden uansett.

Anonym poster: 8575f8496b87713d48a1161f19e505e7

Skrevet

For en suppegjøk.

Hvis har ikke klarer å bestemme seg, si til ham at han får bidra til å få det som han vil. Velge klær, velge neglelakk og velge sko. Og DA får du lov å komme med dine argumenter også. Feks minne ham på at hvis han vil ha deg taslende rundt på skyhøye hæler så man han leve med at man da går litt saktere...

Kanskje det kunne være en løsning? Og er han fremdeles ikke fornøyd da får du be ham klappe igjen før du begynner å ta igjen med samme mynt!

Skrevet

Fy søren så dårlig gjort. Jeg ville tatt en alvotsprat og forklart han h å all kritikken gjorde med meg. Og spurt om det er noe annet som ligger bak, som plager han, eller om han har noe usnakka med deg.

Hvis ikke det hjalp ville jeg tvunget han med i terapi og lære litt om kommunikasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...