IceNose Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Hva anbefaler du og hvorfor? Er det stor forskjell?Er D-vitaminene en erstatning for tran?Pga smak?Eller? Jeg bruker dråper på gutten min.Såiser selv Lifeline sine "amme"-vitaminer.Vil omega 3 gå over i melka?Evt hvor mye? Takk for svar
Giss Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Jeg vet ikke så mye om det. Det er jo tran som er det anbefalte. Jenta vår fikk det og likte det da hun var helt liten - men så var hun innlagt 14 dager da hun var ca 4 mndr hvor hun ikke fikk det og etter det ville hun ikke lenger ha det så vi startet med dråpene i stedet. På den positive siden var det enklere og jeg fikk ingen kommentarer på det fra helsesøster selvom det jo ikke er omega 3 i dråpene. Nå spiser vi en del fisk så da vi startet med vanlig mat går jeg ut fra barna har fått det derfra. For oss var det et valg hvor dråpene tross alt var bedre enn ingenting.
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Tran er vel egentlig det beste, det inneholder jo de sunne fiskeoljene i tillegg til A og D vitamin. Vi ga D vitamindråper fordi jenta vår hadde refluks.
Ikkenonick Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 D-vitaminer er i grunn for de med spesielt behov. Vi har fått på blårespet til datteren var (av diverse årsaken bla kronisk sykdom) og det koster skjorta. Selv på blåresept... Tran er det "vanlige" og inneholder jo mange ting som ikke d-vitamindråper gjør. (vi har de mest konsentrerte, de andre er billigere har jeg forstått men gir ikke benahdlende effekt på sykdommen hennes)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå