Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Usj for en ekkel familie Anonym poster: ad97c91845d97bef607e2526c3d554aa
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Ja, de er mer åpen om ting enn det jeg selv er. Men jeg syns de er festlige å se på. Men det er litt for mye fokus på fjert, rap og dårlig ånde. Anonym poster: 0801b7dcb3570e27e40ed8fa7fbaa3a2
Gjest Trulte med to små Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Jeg har ikke orket å se på det en gang. Det er nok med reklamen for programmet og jeg syns det er direkte kvalmt. Fælt at et barn vokser opp slik. Mulig moren prøver å leve ut drømmen sin via datteren og det er tragisk.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Men hvem er egentlig mora til jenta? Anonym poster: ad97c91845d97bef607e2526c3d554aa
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Syns det er stygt å snakke som om ei lita jente. Jeg personlig syns hun er søt, kvikk og morsom. Hun virker faktisk svært intelligent. Det er trist at hun vokser opp som hun gjør, det er jeg enig med. Anonym poster: 639bf9313f477a6174e272bbeaaac8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå