Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Samboer mener at jeg er blitt skikelig usexy og uappetittelig etter fødsel. Søtprater med et par andre damer (uten at jeg er sjalu av den grunn, bare komisk), vil ikke ha sex, men samtidig blir drittsur fordi han ikke får seg noe. Vel, jeg ER ikke stygg og fæl. Selv om magehuden enda ikke har trukket seg sammen, kommer jeg i kjoler i str 34-36, har fått større pupper, nydelig langt hår, og siden barnet sover 10-timers økter på natta så er jeg uthvilt og blir for det meste. Nå skal jeg ta en tur til frisør for permanent og farging, kjøpe nye klær og sminke, kutte ut cola og lignende og begynne på 30 days shred for å stramme opp. Skal samtidig lese meg opp og ta opp fag i et veeldig mannsdominert som de andre barna driver med (nesten bare pappaer, og en veldig tøff mamma som følger sønnene på trening der og kan en del ting jeg ikke kan), slik at jeg henger med og er interessant samtalepartner for de andre idrettsforeldrene. Skal være hyggelig og blid mot samboer hele tiden, men får han seg noe når jeg blir fin nok for ham? Nope... Jeg VET det er barnslig, men har hatt stempel som rar hele livet, vært mobbeoffer, kalt stygg i ungdomsårene, noe som ikke stemmer (hadde skikkelig draget da jeg var singel, og har speil og nok selvtillit innabords). Nå synes jeg det er nok. Anonym poster: 47c5aa2c2dac4aafff21ffc9270142d6
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Haha, måtte le litt nå, you go girl! Synes det er så ufattelig stygt av mannfolk å si slike ting, skjønner ikke at de tør! Og har faktisk litt vondt for å tro at noen snakker sånn til kjæresten/kona.. Hvorfor blir man uappetittelig etter fødsel? Er det strekkmerker( som blekner), "bolledeig-mage" ( som blir borte), at man ikke bruker like mye tid på sminke o.l, eller hva? Du er helt sikkert perfekt som deg selv, men en liten oppfriskning etter svangerskapet må jo være deilig? Selv gikk jeg til frisøren da ungen var ute, det var superdigg! Anonym poster: 81e4c4b826165e7bb0911b3ed9b90bd2
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Hva slags folk er dere sammen med?? Folk som endret personlighet midt i svangerskapet her... Trodde sexnekt hadde sammenheng med mage, men den gang ei, like lite kos, nærhet, klem og sex nå som da jeg var gravid. I tillegg synes han fødsel var utrolig ekkel opplevelse. HI Anonym poster: 47c5aa2c2dac4aafff21ffc9270142d6
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Hva slags folk er dere sammen med?? Folk som endret personlighet midt i svangerskapet her... Trodde sexnekt hadde sammenheng med mage, men den gang ei, like lite kos, nærhet, klem og sex nå som da jeg var gravid. I tillegg synes han fødsel var utrolig ekkel opplevelse. HI Anonym poster: 47c5aa2c2dac4aafff21ffc9270142d6 Stakkars deg:(
Zalosalutt Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Uff da, HI dette hørtes ikke særlig godt ut.. kan det tenkes at hn har fått en fødselsdepresjon? Det er nok på mange måter ganske tøft å være med på en fødsel, mange blir skremt og uvel av den opplevelsen. Kanskje han har sett ting som han har problemer med å bearbeide? Vi som føder ser jo ikke helt hva som skjer, men om man har sett noen fødselsvideoer vet man jo at det ikke er særlig forskjell på en fødende dame og en fødende ku( beklager sammenligningen!).. Det kan jo se veldig brutalt ut.. Spesielt om ikke alt gikk som smurt ( vakuum, tang) Krysser fingrene for at det ordner seg, og det går Ann å søke hjelp.. Fedre kan henvende seg til helsestasjon og få hjelp, de er ikke bare der for kvinnen
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 Uff da, HI dette hørtes ikke særlig godt ut.. kan det tenkes at hn har fått en fødselsdepresjon? Det er nok på mange måter ganske tøft å være med på en fødsel, mange blir skremt og uvel av den opplevelsen. Kanskje han har sett ting som han har problemer med å bearbeide? Vi som føder ser jo ikke helt hva som skjer, men om man har sett noen fødselsvideoer vet man jo at det ikke er særlig forskjell på en fødende dame og en fødende ku( beklager sammenligningen!).. Det kan jo se veldig brutalt ut.. Spesielt om ikke alt gikk som smurt ( vakuum, tang) Krysser fingrene for at det ordner seg, og det går Ann å søke hjelp.. Fedre kan henvende seg til helsestasjon og få hjelp, de er ikke bare der for kvinnen Han har begynt med sexnekt og dytting når jeg prøver å kysse ham allerede FØR fødselen, i svangerskapet. I tillegg mener han at jeg er helt udugelig og irriterende. Han oppfører seg sånn KUN mot meg, mot omgivelsene er han skravlete, hyggelig og smilende og hjelpsom. Anonym poster: 47c5aa2c2dac4aafff21ffc9270142d6
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #9 Skrevet 2. juni 2013 Herregud. Få deg ny hårfrisyre og ny mann :-) Han der høres jo ekkel ut. Anonym poster: 0e41302709208043aa6a6fde391d400e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #10 Skrevet 2. juni 2013 Herregud. Få deg ny hårfrisyre og ny mann :-) Han der høres jo ekkel ut. Anonym poster: 0e41302709208043aa6a6fde391d400e Ny mann vil jeg ikke ha. Blir det slutt med ham jeg har nå,. så blir det aldri ny mann. Har kun opplevd skuffelse fra mannfolk, juging om at de ønsket forhold mens de egentlig kun ville ha sex, bli dumpa fordi han ble forelsket i ei annen, utroskap, vold og nå sexnekt fra min nåværende samboer, pluss at han gremmes over kroppen min. Vil ikke ha noe ny mann verken for sex eller forhold hvis det blir slutt med samboeren, kommer aldri til å stole på noen igjen. Tenker også på barna som ikke skal måtte forholde seg til ny mann igjen (har særkullsbarn pluss felles barn med samboer), det vil jeg ikke at skal skje. HI Anonym poster: 47c5aa2c2dac4aafff21ffc9270142d6
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #11 Skrevet 2. juni 2013 Herregud. Få deg ny hårfrisyre og ny mann :-) Han der høres jo ekkel ut. Anonym poster: 0e41302709208043aa6a6fde391d400e Ny mann vil jeg ikke ha. Blir det slutt med ham jeg har nå,. så blir det aldri ny mann. Har kun opplevd skuffelse fra mannfolk, juging om at de ønsket forhold mens de egentlig kun ville ha sex, bli dumpa fordi han ble forelsket i ei annen, utroskap, vold og nå sexnekt fra min nåværende samboer, pluss at han gremmes over kroppen min. Vil ikke ha noe ny mann verken for sex eller forhold hvis det blir slutt med samboeren, kommer aldri til å stole på noen igjen. Tenker også på barna som ikke skal måtte forholde seg til ny mann igjen (har særkullsbarn pluss felles barn med samboer), det vil jeg ikke at skal skje. HI Anonym poster: 47c5aa2c2dac4aafff21ffc9270142d6 Trist at du har opplevd alt det, men man skal da ikke godta alt heller?! Jeg vet ihvertfall at jeg hadde hatt det bedre som singel enn sammen med en som syntes jeg så ekkel ut. Anonym poster: 0e41302709208043aa6a6fde391d400e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #12 Skrevet 2. juni 2013 Herregud. Få deg ny hårfrisyre og ny mann :-) Han der høres jo ekkel ut. Anonym poster: 0e41302709208043aa6a6fde391d400e Ny mann vil jeg ikke ha. Blir det slutt med ham jeg har nå,. så blir det aldri ny mann. Har kun opplevd skuffelse fra mannfolk, juging om at de ønsket forhold mens de egentlig kun ville ha sex, bli dumpa fordi han ble forelsket i ei annen, utroskap, vold og nå sexnekt fra min nåværende samboer, pluss at han gremmes over kroppen min. Vil ikke ha noe ny mann verken for sex eller forhold hvis det blir slutt med samboeren, kommer aldri til å stole på noen igjen. Tenker også på barna som ikke skal måtte forholde seg til ny mann igjen (har særkullsbarn pluss felles barn med samboer), det vil jeg ikke at skal skje. HI Anonym poster: 47c5aa2c2dac4aafff21ffc9270142d6 Trist at du har opplevd alt det, men man skal da ikke godta alt heller?! Jeg vet ihvertfall at jeg hadde hatt det bedre som singel enn sammen med en som syntes jeg så ekkel ut. Anonym poster: 0e41302709208043aa6a6fde391d400e Har vært alene med barn før, og det er ikke noe for meg. Har verken familie, vennekrets eller avlastning med barna, så man sitter da alene 365 kvelder i året. Anonym poster: 47c5aa2c2dac4aafff21ffc9270142d6
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #13 Skrevet 2. juni 2013 Uff, håper det bedrer seg! Synes du er tøff. Vær god med deg selv, høres ut som en fin plan du har, at du faktisk unner deg selv velvære og trening osv, fremfor å se deg som et "offer" og gå i trøstespisefella o.l. Det kan jo hende han har problemer med graviditet og fødsel som noen her nevner. Håper det/han vil komme over problemet sitt og at det etterhvert ikke blir så ille..... Skjønner godt du vil prøve å leve med han, tross dette. Det er ikke lett å være alene med barn som du sier. Stå på og lykke til! Anonym poster: 0a8d5e7e83054b4657cde721f6382ada
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #14 Skrevet 2. juni 2013 Uff, håper det bedrer seg! Synes du er tøff. Vær god med deg selv, høres ut som en fin plan du har, at du faktisk unner deg selv velvære og trening osv, fremfor å se deg som et "offer" og gå i trøstespisefella o.l. Det kan jo hende han har problemer med graviditet og fødsel som noen her nevner. Håper det/han vil komme over problemet sitt og at det etterhvert ikke blir så ille..... Skjønner godt du vil prøve å leve med han, tross dette. Det er ikke lett å være alene med barn som du sier. Stå på og lykke til! Anonym poster: 0a8d5e7e83054b4657cde721f6382ada Det som jeg anser som rart, er at han har vært sammen med kvinnen som var gravid og fødte barn før, så det er ikke første gangen for ham. Men jeg antar at han ikke var slik med henne da hun gikk gravid, siden de tross alt holdt sammen i nesten 6 år etter fødselen.Har opplevd før at mannfolk er snille med alle andre damer bortsett fra meg. Kanskje jeg har dårlig innflytelse på dem, vet ikke helt. HI Anonym poster: 47c5aa2c2dac4aafff21ffc9270142d6
Zalosalutt Skrevet 5. juni 2013 #15 Skrevet 5. juni 2013 Skjønner godt at du heller vil bli enn å være alene, men håper det er fordi dere er glad i hverandre og ikke av frykt.. Forhold går jo opp og ned, og Gud vet at jeg har nødt på endel utfordringer selv. Sinnsyke krangler og mye bitterhet, men vi har begge blitt flinkere til å ta opp ting som plager oss.. Ikke alltid lett, men hva annet kan du gjøre enn å prate med ham? Jeg synes uansett at du burde sette av litt tid til deg selv, det er så deilig når man en supersjeldent gjør det! Kan jo være at dine hormoner får deg til å se litt svart på ting? Uansett, lykke til. Håper dere finner ut av det og at dere og barna kan leve i et stabilt og godt hjem
LittLykkelig Skrevet 5. juni 2013 #16 Skrevet 5. juni 2013 Synes han er slem og overfladisk. Håper han innser hvor bra du er når han ser at du får oppmerksomhet fra andre. Håper også at du elsker deg selv og er fornøyd med den du er. Da vil du utstråle selvtillit og han vil ikke behandle deg som dritt. Dustemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå