Gå til innhold

Er så drittlei husarbeid!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en søndag som går til rydding og sjauing her hjemme. Er det ikke det ene så er det andre som må gjøres.

Hvordan greier egentlig folk å organiser hjemmene sine så det ikke går utover fridagene?

Jobber mye og burde kanskje gå ned i stilling, men så trenger vi jo pengene.

Dagens utblåsning !

Takk :)

Anonym poster: 7f235ae100d4cbec39e834a0496b66cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LEgger ting på plass når vi har brukt dem og tar oppvask med en gang osv. Enkelt og greit.

Anonym poster: f68b8183c18ba08dd219c7a59ebb872b

Skrevet

Alt må ha sin fast plass om det ikke skal bli rotete. Spesielt klær og sånn må legges sammen og på plass ganske fort etter det er ferdig ellers hoper det seg opp. Vi sørger for å ha kjøkken og stue ryddig hver kveld før vi legger oss, og gjerne badet også. Lett å slenge fra seg klær på badet.

Skrevet

Hva er det du bruker så mye tid på da? Jeg bruker aldri helgene til husarbeid.. Jeg rydder og småvasker litt fra mandag til fredag, tar en omgang på hele huset på torsdager og har helt fri i helgene - da er vi ute og finner på ting...

Anonym poster: ca15e8a12fe5b67a10edf7908560d9e1

Skrevet

Har d også litt slik om dagen! Må bare ta ting etterhvert så d ser ryddig ut men gulvene er d 14 dager siden jeg vasket, så de får en runde i kveld;) klærne prøver jeg å ta unna etterhvert men er veldig glad vi ha fått vaskerom. Kan rote litt innpå der uten at andre ser d;) he he.

Sett samboer/ ektemann i sving eller store barn hvis du har d.

Anonym poster: 4319df267a7c5b05ad7a9c605f93eaa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...