Gå til innhold

Har så lite symptomer på graviditet (uke 10), redd og engstelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er straks i uke 10, tror jeg da. Altså, jeg vet ikke om jeg egentlig er gravid. 10 uker siden siste mens, 4-5 positive graviditetstester (som jeg tok rundt ventet mens), thats it. Altså, jeg er ikke overbevist om at jeg er gravid fordi jeg ikke finnes trøtt, kvalm, svimmel- ingenting. Jeg tisser nok litt oftere enn "normalt", er oppe en gang om natten men jeg tenker om dette bare kan være psykisk også?! Kjenner litt mensensmerter noen ganger om dagen, hvis det telles? Har vært litt lettrørt, grini av småting men den siste uken har dette blitt ca normalt igjen.

Hva er galt, hvorfor merker jeg ikke noe som alle andre?

Anonym poster: afed40da4a915c7ab5afb8f7a4e89f4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket svært lite til graviditeten de første 16 ukene i begge svangerskapene, med unntak av trøtthet da. Rundt uke 16 kom bekkenløsningen for fullt.

Begge deler er helt normalt - noen merker lite og ingenting, andre spyr som en gris osv. Bare slapp av du, er nok ingenting å være bekymret for.

Anonym poster: 9d0bbde829b8c50c9fe281d9c409c5ab

Skrevet

Gå å ta ultralyd.. det gjorde jeg uke 7.. de kan se hjerte slå nå etter 10 uker;) lykke til:)

Anonym poster: 94a02eee1ac456905b4e28c383e58232

Skrevet

Jeg har fått tre barn og har aldri hatt et eneste symptom. Jobbet fullt helt til jeg måtte ut i permisjon hver gang, og hadde det helt fint.

Anonym poster: 64e2ab39478a19e1ff23d723792b7be6

Skrevet

ALLE andre kjenner ikke symptomer! det er jo folk som går nesten fulle, og fulle svangerskap uten engang å ha tenkt tanken på at de er gravide...

hvis du er bekymret, så ring en gynekolog og be om tidlig ultralyd, da vel :)

Anonym poster: 1b118abef0563a88af5a134ad7c88a0c

Skrevet

Har bestilt ultralyd i uke 12. Vært litt frem og tilbake, men bestemt meg for at jeg ikke vil se hjertet slå før det er litt mer sikkert at dette kommer til å gå bra:o). Så i mellomtiden sitter jeg her å engster meg over manglende symptomer. Hehe. Takk for svar dere, godt å høre at ikke "alle" har symptomer. Flere som ikke merker noe?

hi

Skrevet

Jeg merket ingenting når jeg var 10 uker på vei. Eller, jeg var kanskje litt ekstra trøtt og det var det.

Nå er jeg 28 uker på vei, og merker det på koselige ting, som kul på magen og en liten bølle som sparker inni der.

Ikke noe å stresse med, tenk heller på deg selv som superheldig! Jeg er kjempeglad for at jeg slapp unna å være uggen osv... :)

Skrevet

Jeg merket ingenting når jeg var 10 uker på vei. Eller, jeg var kanskje litt ekstra trøtt og det var det.

Nå er jeg 28 uker på vei, og merker det på koselige ting, som kul på magen og en liten bølle som sparker inni der.

Ikke noe å stresse med, tenk heller på deg selv som superheldig! Jeg er kjempeglad for at jeg slapp unna å være uggen osv... :)

Ja, litt ekstra trøtt er jeg faktisk. Men føler det er så "lite". Så utrolig godt å høre. Vet du om du venter jente elelr gutt? Det sies vistnok at man ofte er i god form om man venter gutter?! Uansett, gleder meg til jeg også kommer lengre på vei, kjenner spark. Da vet jeg sikkert at det er noe der inne:o)

Skrevet

Jeg er i uke 37 og de eneste symptomene jeg har hatt er ekstra sulten og litt mer på do :)

Anonym poster: e672dc98da5cd9712265b91a4d2832ad

Skrevet

Ja, litt ekstra trøtt er jeg faktisk. Men føler det er så "lite". Så utrolig godt å høre. Vet du om du venter jente elelr gutt? Det sies vistnok at man ofte er i god form om man venter gutter?! Uansett, gleder meg til jeg også kommer lengre på vei, kjenner spark. Da vet jeg sikkert at det er noe der inne:o)

Hmmm, jeg er grunnleggende skeptisk, så på tross av at jeg har hatt 2 UL hvor de har sagt at "vi kan jo ikke garantere det, men jeg ville definitivt hatt klart et jentenavn her", så tror jeg ikke helt på det :P

Eller, jeg kaller henne "hun" oppe i hodet mitt, men er fremdeles spent :D

Skrevet

Hmmm, jeg er grunnleggende skeptisk, så på tross av at jeg har hatt 2 UL hvor de har sagt at "vi kan jo ikke garantere det, men jeg ville definitivt hatt klart et jentenavn her", så tror jeg ikke helt på det :P

Eller, jeg kaller henne "hun" oppe i hodet mitt, men er fremdeles spent :D

Hehe så spennende:o) Hehe godt flere er skeptiske av natur;o) Blir spennende å se om det er en "hun" da:o) Masse lykke til hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...