Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Leonard? Anonym poster: c4c47156d439e67d9aa95338e30fda47
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Gidder ikke å svare, siden du ikke gadd å ha navnet i overskriften for å gjøre deg ekstra interessant. Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Har dårlige assosiasjoner til navnet og synes derfor det ikke er noe fint. Anonym poster: 2ccddb080e4b5e309c17ee1c31d70a4f
meg83 Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Tenker bare på han i Big Bang Theory Ville ikke ha brukt det selv, men er jo et litt artig og originalt navn
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Min far har Bernhard som mellomnavn. Klarer ikke å gjøre meg opp en helt klar mening om disse navnene, men heller mot at Leonard er fint. Tipper han vil bli kalt Leo, og det er fint som nettopp kallenavn. Anonym poster: 4b95103b2154e2bcb253b70fba6a65e0
Liljekonvall<3 Skrevet 2. juni 2013 #10 Skrevet 2. juni 2013 Gidder ikke å svare, siden du ikke gadd å ha navnet i overskriften for å gjøre deg ekstra interessant. Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8 Men å gå inn på innlegget og skrive noe som tok enda lenger tid, DET gadd du..?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #13 Skrevet 2. juni 2013 Gidder ikke å svare, siden du ikke gadd å ha navnet i overskriften for å gjøre deg ekstra interessant. Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8 Men å gå inn på innlegget og skrive noe som tok enda lenger tid, DET gadd du..? Ja, det ser du vel at jeg gadd? Gidder til og med å svare deg. Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8
Liljekonvall<3 Skrevet 2. juni 2013 #14 Skrevet 2. juni 2013 Gidder ikke å svare, siden du ikke gadd å ha navnet i overskriften for å gjøre deg ekstra interessant. Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8 Men å gå inn på innlegget og skrive noe som tok enda lenger tid, DET gadd du..? Ja, det ser du vel at jeg gadd? Gidder til og med å svare deg. Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8 Så snill du er i dag da!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #15 Skrevet 2. juni 2013 Gidder ikke å svare, siden du ikke gadd å ha navnet i overskriften for å gjøre deg ekstra interessant. Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8 Men å gå inn på innlegget og skrive noe som tok enda lenger tid, DET gadd du..? Ja, det ser du vel at jeg gadd? Gidder til og med å svare deg. Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8 Så snill du er i dag da! Så absolutt. Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå