Gå til innhold

hva syns dere om navnet....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leonard?

 

Anonym poster: c4c47156d439e67d9aa95338e30fda47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gidder ikke å svare, siden du ikke gadd å ha navnet i overskriften for å gjøre deg ekstra interessant.

 

Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8

Skrevet

Har dårlige assosiasjoner til navnet og synes derfor det ikke er noe fint.

 

Anonym poster: 2ccddb080e4b5e309c17ee1c31d70a4f

Skrevet

Tenker bare på han i Big Bang Theory :) Ville ikke ha brukt det selv, men er jo et litt artig og originalt navn :)

Skrevet

Kjempefint! Go for it :)

Skrevet

Min far har Bernhard som mellomnavn. Klarer ikke å gjøre meg opp en helt klar mening om disse navnene, men heller mot at Leonard er fint. :) Tipper han vil bli kalt Leo, og det er fint som nettopp kallenavn.

 

Anonym poster: 4b95103b2154e2bcb253b70fba6a65e0

Skrevet

Gidder ikke å svare, siden du ikke gadd å ha navnet i overskriften for å gjøre deg ekstra interessant.

 

Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8

Men å gå inn på innlegget og skrive noe som tok enda lenger tid, DET gadd du..? :)
Skrevet

Fint navn forresten! ;) Skikkelig robust!

Skrevet

Gidder ikke å svare, siden du ikke gadd å ha navnet i overskriften for å gjøre deg ekstra interessant.

 

Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8

Men å gå inn på innlegget og skrive noe som tok enda lenger tid, DET gadd du..? :)

 

Ja, det ser du vel at jeg gadd? Gidder til og med å svare deg.

 

 

Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8

Skrevet

Gidder ikke å svare, siden du ikke gadd å ha navnet i overskriften for å gjøre deg ekstra interessant.

 

Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8

Men å gå inn på innlegget og skrive noe som tok enda lenger tid, DET gadd du..? :)

 

Ja, det ser du vel at jeg gadd? Gidder til og med å svare deg.

 

 

Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8

Så snill du er i dag da! ;)
Skrevet

Gidder ikke å svare, siden du ikke gadd å ha navnet i overskriften for å gjøre deg ekstra interessant.

 

Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8

Men å gå inn på innlegget og skrive noe som tok enda lenger tid, DET gadd du..? :)

 

Ja, det ser du vel at jeg gadd? Gidder til og med å svare deg.

 

 

Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8

Så snill du er i dag da! ;)

 

Så absolutt.

 

Anonym poster: f147e79e169d0a91bd0003a4553c09f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...