Gå til innhold

Dere med ca en mnd til termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags "plager" har dere?

Er ganske lei nå kjenner jeg... Ikke fordi jeg nødvendigvis trenger å få baby akkurat nå (nyter at jeg bare har en enkel en foreløpig), men jeg er såååå humørsyk. Gråter nesten hele tiden, æsj.

Jeg er plaget med pollenallergi, er pottetett og hoven i øynene, får ikke sove om natten, kun om dagen, men vil ikke snu døgnet helt. Tisser hele tiden. Dårlig matlyst og dårlig mage. Stikker i underlivet og baby som er helt vill inni der. Vondt i bekkenet og ilinger nedover bena. Kynnere son begynner å bli vonde også.. Æsj.

Hva med deg?

Anonym poster: cdb67b269cd8ee14eb20fe64429a9b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 3 uker til termin, og ikke så veldig mye plager egentlig. Noe slitent bekken, tisser endel, litt hovene ben og brennende smerte ved ribbenet. Men jeg merker det skal bli godt å bli ferdig :)

Anonym poster: 2efa767e45f3823e0d354843e625200b

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har hatt symfyseløsning siden uke 15 og har tidvis måtte ty til sterke smertestillende for å sove. Har våknet minst 5 ganger hver natt siden. Babyen ligger i sete, så tisse gjør jeg hele tiden. Har kynnere fra helvete, som forverres av at jeg gjør ingenting, faktisk. Har mer eller mindre vært sengeliggende siden uke 20 pga smerter. Våkner hver natt med leggkramper, og har vært tett i nesa siden jeg var i uke 6. Som forøvrig har ført til geografisk tunge, som igjen gjør at jeg drikker enorme mengder vann. Nei, jeg skal ikke ha flere.

Skrevet

Kjenner at 'alt' begynner å bli tungt. Blir andpusten av å gå 10 meter. Går så lite som mulig da jeg får veldig vondt i nedre delen av magen også av korte gåturer. Vondt i rygg og bekken hver kveld hvis jeg vært for mye i bevegelse under dagen. Vondt når jeg snur meg i sengen. Oppe og tisser sikkert tre ganger per natt. Gikk ut i perm i fredags, deilig!! Teller ned nå! :)

Skrevet

Tre uker til termin, og det som plager meg mest er ødemer i hender og føtter. Kun crocs som passer på føttene, og høyre hånda dovner bort hele tiden. Ellers går ting veldig bra og jeg håper jeg denne gang får gå i spontan fødsel. (har to igangsatte bak meg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...