Gå til innhold

Barnet vårt skriker av smerte hver natt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vurderer vi sterkt å gå til kiropraktor/osteopat/manuellterapaut eller til noen av de andre fagruppene, men hvor begynner man? hvor er det størst sjans for å finne ut hva som plager gullet? Vi er desperate etter å finne ut hva som er galt :(

Anonym poster: 93f3dc48fc5819233a3d0fb5ec8f0762

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff :( Hvor gammel er barnet?

Jeg gikk til manuellterapeut med gutten min da han var 4 uker. Det gav oss et nytt liv! Du trenger ikke henvisning, og er gratis for barn, så det er godt sted å begynne. Bare ring rundt og finn time et sted..

Lykke til!

Skrevet

hvor gammelt er barnet da? jeg ville tatt det med på helsestasjon, de kan sende henvisning til de som kan hjelpe barnet. sjansen er stor for å få svar ja. følg med å se om dere kan finne ut hvor det er vondt, hvilke stillinger som er mes behagelig/ubehagelig. skriv ned alt dere observerer og ta det med til helsestasjon.

Anonym poster: 7280752528a95d21e7e56ed748a81fba

Skrevet

Det er bare å kontakte manuellterapeut, kiropraktor osv. Du trenger ikke godkjennelse fra lege for sånt. Vesla mi skrek i 6 mnd, før jeg gikk i mot helsesøster og oppsøkte manuellterapeut.. Viste seg at hun hadde det de kaller KISS. Da hadde gullet skreket fordi hun hadde vondt i nakken . Det ble fikset på et par behandlinger og jeg fikk en fornøyd unge igjen. :)

Skrevet

3 uker gammelt...

Trenger man å vite at det er noe galt for å få time?

Takk for tips, skal ringe så fort vi står opp i morgen!

Skrevet

stakkars dere! trenger ikke si noe mer enn at hun hyler og at dere opplever at hun har vondt. De vet hva det går i.. Om du bor i nærheten er Bjørnar på Fjellhamar fantastisk!

Skrevet (endret)

Manuellterapeut er gratis men det kan ta tid å få time. Kiropraktor koster, men dere får fort time. Vet dere hva smertene er? Magevondt, nakkesmerter eller lignende? En 3 uker gammel baby skal være myk og falle sammen som en potetsekk i armene deres. Den skal heller ikke klare å løfte nakken noe særlig. Her har vi fått "tømmerstokkbaby" nr 2 og går til manuellterapeut. Har god erfaring med kiropraktor til førstemann men 5 behandlinger kostet skjorta.. Eller hvertfall 2000 kroner.. Masse lykke til! Her går jeg i tillegg på melkeproteinfri diett og har kuttet alt av sukker og koffein (i tillegg til kål, bønner osv) da vår gutt tydeligvis har magetrøbbel. Han ligger og presser masse...

Endret av Madolyn&Muffin
Skrevet

jeg skal til osteopat/manuellterapeut neste onsdag med min baby på 3 uker. Det ser ikke ut at hun er vondt noen sted, men synes det er greit å sjekke bare for å være sikker at alt er i orden (hun har veldig sterk nakke/rygg og ofte luft i magen). Jeg anbefaler at du tar kontakt med en manuelleterapeut. Det er gratis for barn, og det hjelper ofte mye :)

Skrevet

Huff.. mitt første barn hadde låsninger i nakken, og bekken, og ble helt fin etter ett par behandlinger hos manuellterapaut. Du trenger ikke henvisning. Her er en nettside over manuellterapauter som behandler barn, og det er gratis. http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85

Skrevet

Vi vet ikke hva det er, merker han sliter med luft i magen. Har lyst å prøve manuellterapaut, men om det er lang ventetid sjekker jeg nok ut noe av de andre forslagene. Tenker ikke på penger når det er skatten vår som har vondt :)

Har gleda meg til denne tiden.., synd det ikke ble som jeg hadde trodd :(

Takk for tips!

Skrevet

her hjalp verken manuelterapaut eller kiropraktor,men håper du er heldigere :)

Skrevet

Jeg tok med barnet mitt når hun var fire uker til kiropraktoren jeg bruker. Etter to behandlinger hadde jeg en baby som var tilfreds og smertefritt. Hun er nå over to år og har sovet som en drøm siden besøkene hos kiropraktor, så for oss hjalp det veldig :)

Anonym poster: 153a38dc2c26693688daea509a73311d

Skrevet

Godt å høre! Vi skal bestille time i morgen, håper på bedre tider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...