Gå til innhold

Vårrull-hjelp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en hel boks med rå vårruller og aner ikke hvordan jeg skal tilberede dem.

 

Giveren sa at de skulle frityrstekes, men jeg har ikke sånn frityrgreie? Hva gjør jeg nå?

 

Anonym poster: b012aa49091734862a0c9b9f549477ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg de i ovnspanna og pensle olje på. Husker ikke temperaturen ovnen skal stå på, men du finner det om du googler. Jeg bruker alltid å steke de i ovnen, det er sunnere og de blir sprø da også.

 

Anonym poster: 1355ba424805b14153bb0b985f825d00

Skrevet

Har rasp olje eller en annen nøytral olje i en vanlig Kokepanne, nok til og dekke over vårrullen pluss litt tul.Varmer det opp, stikk en skeiv ol for og se om det er varmt nok, det bobler på en måte rundt sleiva ,når det er varmt nok, skal ikke stå på full varme. Ha i vårruller la de koke i (små ruller ca 4 min) bruke en pølse klype ol til ta i og ut vårruller .

 

Anonym poster: 0e333db880965b4f4f65fb9430f568d7

Skrevet

Tusen takk!

 

Var redd jeg måtte kaste de, men jeg har både rapsolje og stekeovn, så får se hva jeg gjør.

 

Hva skulle man gjort uten dib :)

 

Anonym poster: b012aa49091734862a0c9b9f549477ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...