Gå til innhold

Hvilken mme bruker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mme er best synes du? Og hvilken er lettest for magen til de små? :)

 

Anonym poster: 0effa09fe5437f32bf5cfbb7591b17fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best nan. Min gutt prompet og fikk rar bæsj av hipp. Har ikke prøvd noen andre da han tålte fint nan, ingen mageproblemer eller noe. :)

 

 

 

Babyer er like forskjellige som mme, så man må rett å slett prøve seg frem :)

 

Anonym poster: 5cbb0d3ce89313bbbdfc3c1e32ef4f74

Skrevet

Det varierer vel, noen tåler det ene og andre tåler det andre. Her fikk han luft av NAN, så vi måtte bruke HIPP.

Skrevet

Hipp.

 

Fordi barnet gulpet og luktet py av NAN og fikk magesmerter av Colletts. Semper funker også greit, hender vi kjøper det i Sverige.

 

Anonym poster: ff5541de7e5bc3a03e5be13dda734966

Gjest Thunder Road
Skrevet

Jeg ammer mest, men han får et par flasker Hipp i uka :)

Skrevet

Brukte først Nan, men han fikk så vondt i agen. Gikk over til Hipp og alt ordnet seg. Har brukt den siden....han er 10mnd nå.

 

Anonym poster: eccf3824a0bd427977c9fad4cc3d51e0

Skrevet

Hipp og NAN her i gården - komemr ann på hva de har på butikken når vi handler :)

Junior tålte ikke småfolk og collett...

han er 5mnder

 

Anonym poster: 427b153faaffe702837b374d92592a7b

Skrevet

Hipp.

 

Fordi barnet gulpet og luktet py av NAN og fikk magesmerter av Colletts. Semper funker også greit, hender vi kjøper det i Sverige.

 

Anonym poster: ff5541de7e5bc3a03e5be13dda734966

Semper er det samme som småfolk. :)

 

Her går det i NAN. Har prøvd ALT! Det beste for magen da han var nyfødt var NAN HA1 fra apoteket.

 

Når vi brukte HIPP luktet gulpen tran, med NAN er det tilnærmet luktfritt.

 

Anonym poster: 04ed1a57f03637522dfb6ff7a0c4f128

Skrevet

Hipp. Har fungert helt fint her.

 

Anonym poster: 002eb3b5ebe5829362a52d943eb933f6

Skrevet

Startet med Nan men gikk over til Hipp, babyen fikk vondt i magen av Nan

Skrevet

Vi startet med Nan, og gikk over til Collet. Jeg tror nok du rett og slett må prøve deg litt frem.

 

Anonym poster: 349cb07ae1c91662435086bc07be03f1

Skrevet

Har brukt småfolk eller Semper fra fødselen av.

 

Anonym poster: 2bf41bdfd4f3a22c2db1cec60337acfc

Skrevet

Får prøve Hipp da, siden så mange har positive erfaringer :)

Bruker nan nå, men føler hun får så innmari vondt i magen på kveldstid også gulper hun ekstremt mye. Prøvde NAN HA1 og da gulper hun ikke i det hele tatt, men blir fort dyrt skal jeg bruke den, men mulig det er den som funker best for oss og at det er den vi må bruke.

Så ville høre erfaringer fra dere :)

 

Anonym poster: 0effa09fe5437f32bf5cfbb7591b17fc

Skrevet

Hipp synes jeg er mest likt i smak som mm, og ikke plager med luft av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...