Gå til innhold

Jeg er helt sjokkert over hvor mange som er utro.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både her inne og ellers. Jeg er på ingen måte noe prektig eller tror jeg er noe bedre enn noen . Men jeg skjønner ikke hvorfor noen må være utro. Hvis han/hun ikke tenner på partneren sin eller forholdet ikke er bra så får de gjøre det slutt før de knulle på andre. Og kvinner er faen meg ikke noe bedre. Det er ikke rart man blir paranoid og sjekker sms Facebook setter GPS på partneren, når det er så mange løsaktige personer der ute

Anonym poster: 4cbce7d149564be4f5b5088eb869356a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nei jeg har selvfølgelig aldri vært det selv

Anonym poster: dc814ce077a46ebebbf9bc408c352f6d

Skrevet

Jeg er enig med deg. I tillegg virker det som om det går sport i å kapre de som er opptatt, så at man er sjalu forstår jeg veldig godt.

Jeg stoler på mannen min, men det er mange kjerringer der ute som jeg ikke stoler på.

Skrevet

I tillegg regnes sjalusi som kun negativ følelse, og er kjerringa sjalu så er hun kjip og urimelig, uansett hvordan mannen oppfører seg. Utroskap SKAL tilgis hvis man skal felles barn forstår dere... og er det lenge siden det har skjedd så er det ikke så farlig :D

Anonym poster: 5a48f6587bf07b09411854a6987e5bb8

Skrevet

Jeg er enig med deg. I tillegg virker det som om det går sport i å kapre de som er opptatt, så at man er sjalu forstår jeg veldig godt.

Jeg stoler på mannen min, men det er mange kjerringer der ute som jeg ikke stoler på.

Så lenge du stoler på mannen din er det jo samme om du trenger å stole på damene der ute? Så lenge han ikke blir med på noe spiller det vel ingen rolle hva de måtte ha av planer og lyster.

Skrevet

Så lenge du stoler på mannen din er det jo samme om du trenger å stole på damene der ute? Så lenge han ikke blir med på noe spiller det vel ingen rolle hva de måtte ha av planer og lyster.

Enig! Blir som mannen til en venninne av meg. Han misliker at vi drar på jenteturer. Han stoler 100% på min venninne, men ikke på andre menn. Ser ikke helt den.

Anonym poster: c9e3313410d742fb0a4ab5bf414547bd

Skrevet

Neida det er sant. Men jeg har sett så mange idioter (ikke i forhold til min mann heldigvis) som gjør alt de kan for å få tak i de som er opptatte, og da er det ubehagelig syns jeg, selv om mannen ikke gjør noe.

Heldigvis har jeg en mann som går ut ca en gang i skuddåret så trenger ikke å bekymre meg nevneverdig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...