Gå til innhold

OneCall abonnement, har du det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt det en liten stund, og syne dekningen virker dårlig. Stadig vekk har jeg ikke dekning, særlig når jeg beveger meg utenfor Oslo.

 

Noen med samme erfaring, eller annen erfaring?

 

Vurderer å bytte til leverandøren jeg hadde før, nå har jo de fått like godt pris.

 

Anonym poster: bd17250ea676223fe72a475bfc7aaea9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig dekning, ja :angry: Men jeg klarer meg

 

Anonym poster: 9f531e74c1f59f373fcc5f8a2c64f939

Skrevet

Jeg har onecall og synes dekningen har blitt verre og verre de siste ukene. nå kan dekningen forsvinne der den ofte har forsvunnet,men det kan gå lang tid før den kommer tilbake.

 

Har vært veldig fornøyd tidligere, men vurderer nå å bytte.

 

Anonym poster: 3e0d270c8811c1851c7e906a6cb0d67d

Skrevet

Jeg har onecall og bor utenfor Oslo.

Onecall veksler mellom telenor nitt nett og et annet nettverk. Jeg mistet signal hver gang de vekslet. Fikk tips av kundeservice på onecall og sette operatør på telefonen til telenor. Da bruker tlf nettverket til telenor

Skrevet

Synes også at dekningen er dårlig.... vurderer å bytte...

 

Anonym poster: a05a388acab99cdcc6656a946027f95e

Skrevet

Ja, jeg hadde det inntil to uker siden. Byttet tilbake til telenor. Hadde aldri dekning. Onecallkunder blir ikke prioritert i telenor sitt nett, så da hjelper det lite at de skryter på seg at de bruker telenornett.

 

Onecall=nocall

 

Anonym poster: 50fb0a73d33ad6dcba37ba2f2e7fd479

Skrevet

Jeg har OneCall, i begynnelsen hadde jeg dårlig dekning, nå har det blitt bedre.

 

Jeg syns det er billig, og bra. Hender jeg har litt dårlig dekning, men de varer ikke mer i noen sekunder, eller ett minutt. Lenge siden jeg har opplevd å ha dårlig dekning nå.

 

Hva med å sende mail å spørre om hvorfor man ofte har dårlig dekning, kanskje OneCall gjør noe med det :-)

 

Anonym poster: a43f8775a1d74160c01e9c7663d9f65c

Skrevet

Hadde one call. Byttet pga elendig dekning, og at jeg måtte ordne MMS-instillingene på nytt hver eneste gang jeg var utenlands (reiser en del og sender en del MMS). Syns one call er elendig! Ja, god pris, men jeg betaler heller litt ekstra for kvalitet;)

 

Anonym poster: faa4ed54e90babfb796b51ab84ef3a3a

Skrevet

Du Anonym som mister MMS instillingene, hvilken tlf har du?

 

Anonym poster: 09cbc673dddceb57ef0bf0c7380b4fe0

Skrevet

Har aldri hatt problemer med dårlig dekning.

 

Anonym poster: c391ca1f3c9558ddb55971fee0a51db3

Skrevet

Jeg har iPhone 5. Har/hadde du samme problem?

 

Anonym poster: faa4ed54e90babfb796b51ab84ef3a3a

Skrevet

Ok, takk for svar.

 

Da har jeg foreløpig byttet til telenor sitt nettverk for å se om det hjelper, men vurderer fortløpende skifte. Ut og inn av dekning flere dager siden jeg byttet holder ikke for meg.

 

Spesielt irriterende var det den dagen jeg skulle møte min bror på gardermoen for å fly videre sammen, men hadde null dekning da jeg kom til flyplassen.

 

Anonym poster: bd17250ea676223fe72a475bfc7aaea9

Skrevet

Nei,har ikke samme problem,men vet at MMS instillingene hos iPhone ofte faller ut når man er i utlandet,uansett hvilket abonnement man har. Så akkurat det problemet har noe med iPhone å gjøre,ikke OneCall.

 

Anonym poster: 09cbc673dddceb57ef0bf0c7380b4fe0

Skrevet

Har One Call og har aldri reagert på dårlig dekning.

Skrevet

Er li litt "artig" at det er så mange som sliter med dårlig dekning, når OneCall er så ivrig på å reklamere med hvor fantastisk god dekning de har "over alt". Synd for dere selvsagt, så jeg ler ikke av deres problemer, bare sånn for å presisere det.

 

Selv har jeg Talkmore og er kjempefornøyd. Jeg får stadig smser fra Talkmore om at abbonnementet mitt er blitt enda bedre. De møter alltid konkurrentenes tilbud raskt, så de økte først fra 500 sms/mms/ringeminutter/MB til 600 av hver, og nå har jeg for en god stund siden fått sms at jeg har fri bruk av sms, mms og ringing + 3 GB nedlasting. Og i tillegg får jeg OG den jeg evt verver 2 måneder gratis abonnement hvis jeg verver noen til Talkmore. Jeg er bare kjempefornøyd.

 

Anonym poster: 85aa608cca3b4614a08475c88fe59d83

Skrevet

Er li litt "artig" at det er så mange som sliter med dårlig dekning, når OneCall er så ivrig på å reklamere med hvor fantastisk god dekning de har "over alt". Synd for dere selvsagt, så jeg ler ikke av deres problemer, bare sånn for å presisere det.

 

Selv har jeg Talkmore og er kjempefornøyd. Jeg får stadig smser fra Talkmore om at abbonnementet mitt er blitt enda bedre. De møter alltid konkurrentenes tilbud raskt, så de økte først fra 500 sms/mms/ringeminutter/MB til 600 av hver, og nå har jeg for en god stund siden fått sms at jeg har fri bruk av sms, mms og ringing + 3 GB nedlasting. Og i tillegg får jeg OG den jeg evt verver 2 måneder gratis abonnement hvis jeg verver noen til Talkmore. Jeg er bare kjempefornøyd.

 

Anonym poster: 85aa608cca3b4614a08475c88fe59d83

 

Beklager, jeg lyver, jeg har det abonnementet som er litt mindre enn dette; fri bruk av alt og 1 GB nedlasting, ikke 3. Og det holder i evigheter da jeg surfer mye hjemme på det trådløse nettet.

 

Anonym poster: 85aa608cca3b4614a08475c88fe59d83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...