Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 ETter bytur :-( forholdet vårt har vært vanskelig i det siste og jeg bad han om å ikke komme så sent hjem, da han har jobbet VANNVITTIG mye i det siste og vi har planer med barna i dag. Han vet jeg blir veldig sjalu og usikker dersom han kommer hjem lenge etter nattklubbene er stengt. Eg ba han om å ihvertfall ringe dersom det ble sent og det skulle han gjør. Han vet jeg mistenker utroskap hvis han kommer sent og vi snakket om det før han dro. Han har innrømmet at han har vært utro engang, men jeg mistenker flere ganger. Jeg har ringt han fra kl 5.30 men mobilen har vært avslått. Han kommer dinglende og først sa jeg ingenting, men han så jo selvsagt tydelig at jeg var sur og selvfølgelig visste han jeg var sur og hva jeg mistenker han for. Men alikevel "hva er det???" ingen beklagelse. Og joda mobilen hans hadde vært på hele tiden, han hadde bare vært på nachspiel der han hadde vært på vorspiel!!! Nå skal det sies at jeg var utro helt i starten av forholdet for 15 år siden, da jeg var 19 år, full dum og naiv. (ingen unnskyldning, jeg vet ! Min dårlig samvittighet har nok preget forholdet)Dette har jeg slitt veldig med og han fikk vite det for ett par år siden etter det har forholdet naturligvis gått nedover :-( er så fortvilet, tror eg ett sekund på at han har vært på nachspiel med gutta :-( Anonym poster: 4a6cbeebe634cd6ca5772ac0c9c9f1b4
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Beklager, men høres ikke helt ut som forholdet kommer til å vare...Dere bør snakke sammen... Anonym poster: e33a461f054fb7479d3c59429ab7b81d
Sint naken biltyv Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Når var han utro da? Lenge siden? Huff, høres ikke bra ut det forholdet deres. Begge har vært utro, han gir faen i deg å gjør som det passer seg osv. Null respekt. Hva er det for et slags forhold? Høres ikke ut som noe som burde vare iallfall...
Gjest Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Han der minner meg om min EX, og ja er smme grunn til at han ble EX... Horebukk uten dimensjoner
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Høyrest ut som en mann i trassalder. Det jeg lurer på er hva han hadde sagt om du gjorde det samme? Eller er du sluttet med all morro? Typisk, feig, såret, ingen-kommuniserende trassoppførsel. Anonym poster: 51f973fcce33f3ff4e2d456c7094e127
Light of my life Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 07:30 om morgenen? Telefonen avslått? Honey wake up and smell the cheating rat!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 For det første sliter jeg med å forstå at han i det hele tatt ville gå på byen om dere trenger tid sammen. Tror faktisk dette kunne vært nok til å gjøre meg ganske muggen og få meg til å føle meg virkelig annenrangs. Og at han da blir ute hele natten, slår av telefonen på nachspiel og ikke engang har bittelitt dårlig samvittighet når han kommer hjem (og lyver om telefonen) - vel, jeg tenker at enhver er sin egen lykkes smed og at dette ville jeg aldri i verden kunne leve med. Hadde som minimum stilt et ultimatum tror jeg; bli voksen eller finn deg en hybel. Familiefedre oppfører seg ikke sånn og han er ikke 18 lengre! Anonym poster: d5601aaa24b24492dc52fdd487662863
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 Høyrest ut som en mann i trassalder. Det jeg lurer på er hva han hadde sagt om du gjorde det samme? Eller er du sluttet med all morro? Typisk, feig, såret, ingen-kommuniserende trassoppførsel. Anonym poster: 51f973fcce33f3ff4e2d456c7094e127 Tro meg, jeg har lært på den harde måten. Aldri har jeg følt meg så ussel som da, skikkelig dårlig samvittighet nå 15 år senere. Jeg visste ikke da at forholdet skulle bli seriøst, siden han reiste bort rett etter vi ble sammen og han skulle være borte i 6 mnd. Nå derimot er vi gift og har 3 barn... Anonym poster: 4a6cbeebe634cd6ca5772ac0c9c9f1b4
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #9 Skrevet 2. juni 2013 07:30 om morgenen? Telefonen avslått? Honey wake up and smell the cheating rat! Jeg vet :-( Anonym poster: 4a6cbeebe634cd6ca5772ac0c9c9f1b4
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #10 Skrevet 2. juni 2013 Nå får dere gi dere. Er dere virkelig så bitre hele gjengen? Jeg er ganske overbevist om at enhver sak har to sider, så som med denne. Nei, det er ikke sikkert han har vært utro, det eneste som er sikkert, sett at det du skriver stemmer, er at han ikke kom hjem tidlig. Jeg hadde også vært irritert om min mann kom hjem mye senere enn avtalt, men å anklage han for utroskap basert på det...? Hvis du ikke klarer å stole på han i så stor grad at det ødelegger forholdet, så bør dere gå hver til deres. Ikke fordi han er utro, men fordi du ikke klarer å legge fortiden bak deg (noe jeg heller ikke hadde gjort, misforstå meg rett) Har dere virkelig aldri vært på nachspiel uten å ligge med noen? Anonym poster: 7663be924bfc21a282274c004dddc9a0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #11 Skrevet 2. juni 2013 Barnslig hevnoppførsel spør du meg. Ikke sikkert han har vært utro, men han vil nok gjerne at du frykter det. Har dere snakket ordentlig ut om det han har fått vite, om din utroskap? Han sliter nok med det, høres det ut som. Gi han sjansen til å øse ut av seg det han tenker på. Men så får han skjerpe seg også, slik oppførsel som i natt er jo bare lavmål! Anonym poster: 12af64c824ae8a6b6777139ab25ba3b2
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #12 Skrevet 2. juni 2013 Når var han utro da? Lenge siden? Huff, høres ikke bra ut det forholdet deres. Begge har vært utro, han gir faen i deg å gjør som det passer seg osv. Null respekt. Hva er det for et slags forhold? Høres ikke ut som noe som burde vare iallfall... For 4 år siden . Men for 2 år siden kom han hjem kl. 6.30 dritas. Jeg spurte hvorfor han kom så sent? Han hadde gått fra byen for å spare taxi penger, 1 mil!!! Skulle trodd han var blitt mer eller mindre edru i løpet av turen? Dessuten ringte jeg han uttalige ganger og skrev meldinger. Han sa han ikke hadde hørt telefonen som lå i bukselommen, med både lyd og vibrering. Da jeg ringte etter han kom hjem (for å teste), tok han den med en gang. Og meldingene var lest og ingen tapte anrop viste i displayet, kun når jeg gikk inn på loggen. Hvis du går 1 mil og kun har mobil som klokke, vile jeg tro at man uansett tar opp mobilen og sjekker klokken? Da var jeg akkurat blitt med det 3 barnet vårt :-( Anonym poster: 4a6cbeebe634cd6ca5772ac0c9c9f1b4
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #13 Skrevet 2. juni 2013 Nå får dere gi dere. Er dere virkelig så bitre hele gjengen? Jeg er ganske overbevist om at enhver sak har to sider, så som med denne. Nei, det er ikke sikkert han har vært utro, det eneste som er sikkert, sett at det du skriver stemmer, er at han ikke kom hjem tidlig. Jeg hadde også vært irritert om min mann kom hjem mye senere enn avtalt, men å anklage han for utroskap basert på det...? Hvis du ikke klarer å stole på han i så stor grad at det ødelegger forholdet, så bør dere gå hver til deres. Ikke fordi han er utro, men fordi du ikke klarer å legge fortiden bak deg (noe jeg heller ikke hadde gjort, misforstå Dmeg rett) Sant nok. Men avtalen var at han skulle ringe hvis han ble veldig sen, han vet jeg ligger våken mesteparten av tiden. Han har knapt sett barna sine den siste mnd, da han har vært mye på jobb. Han vet jeg er livredd for utroskap, da er det ganske respektløst å ikke ringe. Også og prioritere nachspiel med 5 gutter, der han kun kjenner den ene fra før. Vi er begge veldig slitne, han av at han jobber så mye og jeg fordi jeg er alene hele tiden med 3 barn.... Har dere virkelig aldri vært på nachspiel uten å ligge med noen? Anonym poster: 7663be924bfc21a282274c004dddc9a0 Anonym poster: 4a6cbeebe634cd6ca5772ac0c9c9f1b4
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #14 Skrevet 2. juni 2013 Lurer på om det er han som var hos meg og dro i 06.30 tiden. Han sa at han ikke hadde det bra i forholdet og at dama var så sjalu og mistenksom. Anonym poster: 6f90dc11eee3f18e68facbf29ceeb934
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #15 Skrevet 2. juni 2013 Nå får dere gi dere. Er dere virkelig så bitre hele gjengen? Jeg er ganske overbevist om at enhver sak har to sider, så som med denne. Nei, det er ikke sikkert han har vært utro, det eneste som er sikkert, sett at det du skriver stemmer, er at han ikke kom hjem tidlig. Jeg hadde også vært irritert om min mann kom hjem mye senere enn avtalt, men å anklage han for utroskap basert på det...? Hvis du ikke klarer å stole på han i så stor grad at det ødelegger forholdet, så bør dere gå hver til deres. Ikke fordi han er utro, men fordi du ikke klarer å legge fortiden bak deg (noe jeg heller ikke hadde gjort, misforstå Dmeg rett) Det er sant. Men avtalen var at han skulle ringe hvis han ble sen, han vet jeg er livredd utroskap. Hvorfor kunne han da ikke ringt, han lovte jo. Og han vet jeg vil gå på en kjempe smell som følge av denne usikkerheten. Dessuten har han knapt sett barna sine den siste mnd pga ekstremt mye jobb. Vi er begge veldig slitne som følge av dette, han pga mye arbeid og jeg pga at jeg omtrent helt alene med 3 barn og alt annet arbeid i hjemmet. Hvorfor prioritere nachspiel med 5 gutter/ menn, hvor han kun kjenner den ene fra før og han vet jeg kommer med mistanker... Har dere virkelig aldri vært på nachspiel uten å ligge med noen? Anonym poster: 7663be924bfc21a282274c004dddc9a0 Anonym poster: 4a6cbeebe634cd6ca5772ac0c9c9f1b4
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #16 Skrevet 2. juni 2013 Nå får dere gi dere. Er dere virkelig så bitre hele gjengen? Jeg er ganske overbevist om at enhver sak har to sider, så som med denne. Nei, det er ikke sikkert han har vært utro, det eneste som er sikkert, sett at det du skriver stemmer, er at han ikke kom hjem tidlig. Jeg hadde også vært irritert om min mann kom hjem mye senere enn avtalt, men å anklage han for utroskap basert på det...? Hvis du ikke klarer å stole på han i så stor grad at det ødelegger forholdet, så bør dere gå hver til deres. Ikke fordi han er utro, men fordi du ikke klarer å legge fortiden bak deg (noe jeg heller ikke hadde gjort, misforstå Dmeg rett) Det er sant. Men avtalen var at han skulle ringe hvis han ble sen, han vet jeg er livredd utroskap. Hvorfor kunne han da ikke ringt, han lovte jo. Og han vet jeg vil gå på en kjempe smell som følge av denne usikkerheten. Dessuten har han knapt sett barna sine den siste mnd pga ekstremt mye jobb. Vi er begge veldig slitne som følge av dette, han pga mye arbeid og jeg pga at jeg omtrent helt alene med 3 barn og alt annet arbeid i hjemmet. Hvorfor prioritere nachspiel med 5 gutter/ menn, hvor han kun kjenner den ene fra før og han vet jeg kommer med mistanker... Har dere virkelig aldri vært på nachspiel uten å ligge med noen? Anonym poster: 7663be924bfc21a282274c004dddc9a0 Anonym poster: 4a6cbeebe634cd6ca5772ac0c9c9f1b4 Hehe, ikke så enkelt dette Prøv uten å sitere du... Anonym poster: 7663be924bfc21a282274c004dddc9a0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #17 Skrevet 2. juni 2013 Lurer på om det er han som var hos meg og dro i 06.30 tiden. Han sa at han ikke hadde det bra i forholdet og at dama var så sjalu og mistenksom. Det er vel mange av oss tenker jeg, dessuten kom han hjem 7.30 ;-( Anonym poster: 6f90dc11eee3f18e68facbf29ceeb934 Anonym poster: 4a6cbeebe634cd6ca5772ac0c9c9f1b4
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. juni 2013 #18 Skrevet 2. juni 2013 Jeg forstår ikke at folk gidder å være i forhold der begge to har vært utro. Er man utro mot partneren så elsker man ikke ham/henne sånn som man burde ha gjort det. Hele forholdet blir da en hevntokt, med sjalusi og sårede følelser som konvekvens. Gå fra hverandre dere og ligg med hvem dere vil, istedet for å invitere andre i deres sexliv mens dere er sammen.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #19 Skrevet 2. juni 2013 Nå får dere gi dere. Er dere virkelig så bitre hele gjengen? Jeg er ganske overbevist om at enhver sak har to sider, så som med denne. Nei, det er ikke sikkert han har vært utro, det eneste som er sikkert, sett at det du skriver stemmer, er at han ikke kom hjem tidlig. Jeg hadde også vært irritert om min mann kom hjem mye senere enn avtalt, men å anklage han for utroskap basert på det...? Hvis du ikke klarer å stole på han i så stor grad at det ødelegger forholdet, så bør dere gå hver til deres. Ikke fordi han er utro, men fordi du ikke klarer å legge fortiden bak deg (noe jeg heller ikke hadde gjort, misforstå Dmeg rett) Det er sant. Men avtalen var at han skulle ringe hvis han ble sen, han vet jeg er livredd utroskap. Hvorfor kunne han da ikke ringt, han lovte jo. Og han vet jeg vil gå på en kjempe smell som følge av denne usikkerheten. Dessuten har han knapt sett barna sine den siste mnd pga ekstremt mye jobb. Vi er begge veldig slitne som følge av dette, han pga mye arbeid og jeg pga at jeg omtrent helt alene med 3 barn og alt annet arbeid i hjemmet. Hvorfor prioritere nachspiel med 5 gutter/ menn, hvor han kun kjenner den ene fra før og han vet jeg kommer med mistanker... Har dere virkelig aldri vært på nachspiel uten å ligge med noen? Anonym poster: 7663be924bfc21a282274c004dddc9a0 Anonym poster: 4a6cbeebe634cd6ca5772ac0c9c9f1b4 Ooops jeg svarte visst mitt i innlegget ditt, satt med I paden. Er ikke vant til å skrive innlegg her, klarte ikke å fikse det heller.Hi Anonym poster: 4a6cbeebe634cd6ca5772ac0c9c9f1b4
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #20 Skrevet 2. juni 2013 Nå var han mer ydmyk og beklaget oppførselen sin, både i går og på hjemmebane de siste årene. Han gråt og ville holde rundt meg, men sa at han ville flytte om noen uker. Vi har det dårlig de siste årene og har pratet om dette før, men jeg vil ikke. Jeg klarer ikke å gi slipp, vil ikke bli alene...... Han har holdt fast hele tiden om at va på nachspiel til kollegaen. Han nektet meg å ringe ham for å høre, fordi det var flaut. Er enig med det, men ville jo så gjerne ha det avkreftet eller bekreftet. Jeg sa at hvis jeg ikke fikk ringe (må bruke hans telefon siden jeg ikke vet etternavnet og ikke ha nummeret hans), så kom jeg til å kjøre der. Patetisk, jeg vet!!! Jeg mente at dette måtte jo være bedre og bli flau, det er tross alt jeg som driter meg ut ved å ringe eller at jeg skal mistenke han for noe han ikke har gjort. Han mente det ikke hadde noe å si, siden han hadde gjort det slutt med meg likevel. Men jeg stod på mitt og til slutt innrømmet han at han hadde vært på nachspiel med ett par og ei dame. Men han hadde jo selvsagt ikke gjort noe (as if !!!) men jeg fikk jo tro hva jeg ville. Nå er jeg så fortvilet at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg vil bare rømme vekk fra alt.... Jeg sliter med mye annet i tillegg og dette var dråpen, jeg vil bare aller helst dø Anonym poster: 4a6cbeebe634cd6ca5772ac0c9c9f1b4
Gjest Antarctica Skrevet 2. juni 2013 #21 Skrevet 2. juni 2013 I alle dager. Han har "gjort det slutt med deg", så da skylder han deg ikke engang en forklaring???? Etter 15 år, 3 barn og utallige krenkelser finner han at det brenner såpass under beina på ham at han syns det er mest bekvemt å flytte uten et ord???? Hva i alle dager er disse konfliktsky, umodne, feige og egoistiske menna laga av, tro... Jeg kjente også en sånn en gang, som mente at dette var en mer probat framgangsmåte enn å te seg som folk mot den som har stått last og brast i årevis. Bare feige ut og nekte å svare, i stedet for å sette seg ned, fortelle hva man har gjort, at det var stygt og dumt, at man beklager, men forstår resultatet, og tar ansvar for å ha ødelagt forholdet helt på egen hånd. Gjerne med en forsikring om at det uansett ikke skal gå ut over ungene mer enn nødvendig. Dere må uansett i mekling, men det er ikke for mye forlangt at han kommer på banen nå. Han er ikke et barn som skal snike seg unna en straff, han er en voksen person som har såra og krenka sine nærmeste. Du står fritt til å sitere meg på det, og si han får rette ryggen og være en mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå