Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Nå er jeg så lei... Jeg bor i blokkleilighet , og på etasjen over er det en dame som ikke er helt god i hode (hun får besøk av hjemmesykepleie en sjeldent gang og vi hører masse rart derfra). Hun har fått seg hund for noen mnd siden. Før det, stinket hun allerede urin, men nå er alt sååå mye verre! Hver gang hun går forbi i gangen stinker det så forferdelig at vi må holde pusten og vi brekker oss helt til vi kommer inn i vårt leilighet. Og lukten henger der i minst 10 minutter. Ikke bare det, men hun tar hunden sin på svært korte turer. Hunden tisser rett utenfor hovedinngangen og på lekeplassen der barna leker... Alle naboene er drittlei denne damen. Vi har allerede gitt beskjed muntlig og jeg har ringt helsevernet og mat tilsynet uten at noe skjer. Vet ikke mer hva vi skal gjøre Anonym poster: ca1e67b58c0b77799d30ab85f716e04c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Du får sjekke om borettslaget har regler for dyrehold/lufting av hunder. Tror det er det eneste du kan gjøre noe med. At man har naboer med psykiske problemer, obviously, er sånt man må ta med på kjøpet i blokk Anonym poster: 4028290d022519881ea85331bd523778
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Akkurat at hun ikke lukter godt når dere paserer henne i gangen får dere ikke gjort noe med. Det får dere nok bare venne dere til. Om hun lar hunden tisse på lekeplassen er derimot noe dere kan kreve at stopper. At den tisser utenfor på plenen eller liknende er vel derimot ikke noe problem selv om det er nær døra? Anonym poster: f5c0ac64aa3f945d859178a6ea846ce6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå