skjotta Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 All ære til dere. Nesten en uke siden jeg ble sprettet opp fordi morkaken løsnet midt i en fødsel som gikk veldig tregt fremover, og jeg har så vondt!!!!! Etter forrige fødsel var jeg på beina etter noen timer og fungerte helt normalt etter noen dager.... Innbilte meg at jeg tåler smerte relativt bra jeg, men dette har fått meg helt på knærne. Føler alt inni meg skal revne og/eller dette ut hver gang jeg reiser meg jo!!!!!! Måtte til og med ty til smertestillende i natt...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Aldri hørt om at det er årsaken til at noen ønsker ks Anonym poster: 92bfb318fc4a28f61a0ecdbc9f773154
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Jeg er ikke sååå redd for smertene...Har hatt rier med min første sønn til jeg hadde en 6 cm åpning. Men er mest redd for alt annet. Rifter, inkontinens, bruk av tang,bli videre der nede, osv. Prøver på en planlagt ks nå. Skal til en samtale nå. Anonym poster: 9cca331f6660181a8d1789b2f19d1000
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Det er sjeldent pga smerter at folk ønsker keisersnitt. Mem tar du nok smertestillende? Har du fått opplæring i hvordan du skal reise deg opp slik at det blir minst mulig vondt? Jeg syns det var godt å ha et sammenrullet håndkle presset på såret idet jeg skulle reise meg ol. Kansje du kan prøve det?
skjotta Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2013 Ikke ment som kritikk. Jeg trodde fødsel var hardt, men synes keiser er 10 ganger verre. Selvfølgelig gjør ikke blodtapet og andre komplikasjoner det noe bedre men de smertene jeg knytter direkte til snittet er skikkelig au... Ang smertestillende. Poenget mitt var jo litt at etter fødsel hadde jeg ikke behov, men nå måtte jeg svelge kamelen og innrømme at jeg ikke tåler smehter så bra som jeg trodde. Andre jeg vet om som har hatt keisersnitt spretter jo opp og er i fin fin form....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Jeg tror det er veldig, veldig lite utbredt at noen ønsker keisersnitt fordi det medfører mindre smerter. Selv om det gjør det for noen. Gratulerer med baby. Anonym poster: c309a3c19051f9331881c6b7057f90e3
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Jeg var livredd for å revne jeg, ikke smertene. Nå endte min fødsel med keisersnitt uansett, og jeg har ikke de erfaringene du nevner var oppe og gikk senere samme dag og tok ikke smertestillende i etterkant. Eneste plagen jeg har hatt er at jeg ikke kan ta situps med vekter lenger, DA kjennes det ut som om snittet revner opp! (Syv år etter) Anonym poster: e1658105528180655b87cf90e229eef1
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 All ære til dere. Nesten en uke siden jeg ble sprettet opp fordi morkaken løsnet midt i en fødsel som gikk veldig tregt fremover, og jeg har så vondt!!!!! Etter forrige fødsel var jeg på beina etter noen timer og fungerte helt normalt etter noen dager.... Innbilte meg at jeg tåler smerte relativt bra jeg, men dette har fått meg helt på knærne. Føler alt inni meg skal revne og/eller dette ut hver gang jeg reiser meg jo!!!!!! Måtte til og med ty til smertestillende i natt... Tror ikke det er noen som velger ks fordi det er mindre vondt altså. Alle vet vel at det er mere vondt og lengre osv. Anonym poster: 137983e0d6bbf5ee4d8f9d427a7b89dd
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #9 Skrevet 2. juni 2013 All ære til dere. Nesten en uke siden jeg ble sprettet opp fordi morkaken løsnet midt i en fødsel som gikk veldig tregt fremover, og jeg har så vondt!!!!! Etter forrige fødsel var jeg på beina etter noen timer og fungerte helt normalt etter noen dager.... Innbilte meg at jeg tåler smerte relativt bra jeg, men dette har fått meg helt på knærne. Føler alt inni meg skal revne og/eller dette ut hver gang jeg reiser meg jo!!!!!! Måtte til og med ty til smertestillende i natt... Tror ikke det er noen som velger ks fordi det er mindre vondt altså. Alle vet vel at det er mere vondt og lengre osv. Anonym poster: 137983e0d6bbf5ee4d8f9d427a7b89dd Tror ikke alle vet at det er mer vondt og tar lengre tid å komme seg, nei. Jeg har flere venninner som mente at alt var så lett for meg etter ks. Slapp å presse ungen ut, og hadde ikke vondt i dåsa etterpå. Jeg slapp billig unna sa de! Anonym poster: 6d08f34b9df33bfbd87e57c69596806e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #10 Skrevet 2. juni 2013 Vet hvordan du har det. Hold ut.. du er flink <3 Anonym poster: dd57c74c39b873091086ec26bf28d0d2
Gjest Morn du Skrevet 2. juni 2013 #11 Skrevet 2. juni 2013 Har ikke hatt ks, men god bedring og GRATULERER med baby
Mrs Smith Skrevet 2. juni 2013 #12 Skrevet 2. juni 2013 Gratulerer med baby :-) Tror det hører til sjeldenheten at man får innvilget ks pga smerter. Jeg hadde ks og i motsetning til deg ingen smerter i etterkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå