Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Nå har det seg slik at jeg er gravid og alene om ansvaret. I det siste har jeg begynt å tenke på hunden min... Jeg har termin på værste vinter halvåret. Hva ialledager skal jeg gjøre? Jeg kan ikke ta med meg en nyfødt baby ute i mange minus grader mange ganger om dagen?!! Jeg bor også slik at jeg må ned trapper for å komme meg ut. Så kan ikke slippe hunden ut på plenen rett utenfor heller. Ikke har jeg noen i umiddelbar nærhet til å hjelpe heller.. Hva gjør jeg da? Noen gode råd?? Jeg elsker hunden, så å kvitte seg med den er meget lite ønsket.. Anonym poster: 473447617f0ee81f2774c88527facca4
Gjest Lagå Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Sett opp lapp på butikker hvor du søker etter hundepasser Mange som går hjemme som gjerne låner en hund for å gå turer
Isola&Lille+julegave Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Jeg omplaserte min. Veldig trist, men samtidig en stor lettelse. Da viste jeg hunden min hadde det godt og fikk det hun trengte. Beste valget jeg har tatt.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Jeg er ikke alene, men har samboer som jobbet mye de første månedene med barn nr 2 i hus. Vi fikk baby på vinteren, og vi hadde flere måneder med 15-20 minusgrader.. Bor i enebolig, så vi har jo tilgang på plen - men vår hund gjør ikke fra seg i hagen. Så da ble hunden vår vandt til kortere og færre turer for en periode, annet valg hadde vi ikke. Gikk kjapt ut med hunden når baby sov, eller tok med babyen om hunden måtte gjøre fra seg da han var våken. En tur på 5 min innimellom godt innpakket nedi vognbagen går nok bra. Ellers så slenger jeg meg med på tipset om hundelufter, kan hende du finner noen snille sjeler som kan hjelpe deg Vi har heller ikke noen venner/familie til å hjelpe oss i nærheten, så forstår problemstillingen din godt! Anonym poster: d1224cf54568c65a5890acf5755ed880
Sint naken biltyv Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Sett opp lapp på butikker hvor du søker etter hundepasser Mange som går hjemme som gjerne låner en hund for å gå turer Jeg hadde samme problem... Jeg fikk naboen til
Sint naken biltyv Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 Sett opp lapp på butikker hvor du søker etter hundepasser Mange som går hjemme som gjerne låner en hund for å gå turer Jeg hadde samme problem... Jeg fikk naboen til å gå med hunden og gikk de dagene været tillot det. Nå er det sommer og fra ca april har jeg kunnet ta meg av alt selv Hva slags hund har du og hvor bor du?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Heng opp lapper på butikker i nærheten, sikkert en liten hundeinteressert jente/gutt i nærheten som har lyst til å gå tur med hunden! Også kan du jo gi de en 50 lapp eller noe Anonym poster: d12acef7696aa9a9383baa1558228d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå