TPK Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Når er det normalt å bli innkalt til første sjekk hos tannlege? Jeg fikk beskjed om at det var rundt 3 år, men nå er det snart 2 mnd siden han ble 3. Bør jeg ringe noen? I så fall hvem?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Fikk innkallelse da hun var 2 år og 8 måneder. Var hos tannlegen for første gang 1 måned før hun fylte 3 år Anonym poster: f637f14db5e454b0c48fd6ca7cacbe2d
n74 Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Vår fylte tre i slutten av februar. Vi fikk innkalling for et par uker siden, og skal dit på mandag. Bor i Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå