Gå til innhold

Angrepille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ubeskyttet sex i dag (tror jeg), glemte meg helt!

Pga. mye stress for tiden så glemte jeg å kjøpe nye p-piller før det var langhelg, og gikk tom da jeg egentlig skulle ta 4 piller til. Fikk da mensen (2 uker for tidlig) og tenkte at da var det like greit å ta en pillefri uke til mensen var over, og så starte på nytt igjen. Startet på nytt nå sist mandag, og var jo da klar over at jeg måtte gå 7 dager hvor vi brukte annen prevensjon fordi jeg på en måte begynte "på nytt" på p-pillene. Men dumme meg greide i dag å glemme det!! det har aldri skjedd meg før, jeg er såå nøye på sånne ting!!! Så vi hadde sex som vanlig...kom på det rett etterpå. i tillegg glemte jeg en pille her på onsdag eller torsdag, pga. eksamensstress og snudd døgn, så tok jo den for sent (tok den sammen med pilla for neste dag), så dette kan jo ikke ha vært mye sikker sex.....

Tenker å kjøpe en angrepille i morgen, er et søndagsåpent apotek her....men guud så flaut da, komme der på en søndag og kjøpe angrepille...vet det er barnslig å tenke sånn men.... vet noen om angrepillene pleier å ligge åpent fremme så man kan plukke en eske selv, eller må man spørre de i skranken?? Og hvor sikkert blir dette egentlig, rekker det jo ikke innen tolv timer, men blir jo innen et døgn hvertfall....

ååh har ikke tid til å bekymre meg over dette, har eksamen på tirsdag:(

Anonym poster: 5732a85de559fd6d7dc43c0ccda39a5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer hvorvidt det ligger framme eller ikke. Jeg har jobbet på et apotek hvor det systematisk ble stjålet, så vi hadde det bak ved kassa. De fleste har NorLevo stående i intimhylla. Husk 72-timersregelen, men dess før jo bedre.

Anonym poster: 1d9bcd645ea0a6fcb8e265d0c325df65

Skrevet

okei takk for svar!:) jeg rekker det innen 24 timer i alle fall, så får bare håpe det går bra!

Anonym poster: 5732a85de559fd6d7dc43c0ccda39a5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...