Gå til innhold

Gutt eller jente?


Påfuglbarn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ut som jentene er i overtall ja :-)

 

Storesøstersreaksjon på at det blir ei jente til: "Stakkars pappa! Da må han fortsatt gå alene i garderoben når vi skal i svømmehallen... Men når jeg blir voksen og jeg kanskje får en en baby i magen min og det kanskje blir en guttebaby, da kan pappa få være med han i garderoben!" :D:wub:
Haha, de sier mye rart disse små :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tid for OUL i dag. Alt så bra ut, hadde med mine 2 jenter som var veldig spente på om det ble en lillesøster eller en lillebror. Jeg ønsket meg en jente til, men hadde ingen følelse selv... Jordmor måtte lete en stund for å komme til mellom beina... Og der så det ut til at det var en liten prinsesse til  :wub:  Skal ikke ha på seg at hun spriker unødvendig med beina hvertfall :P. Terminen ble justert 3 dager frem, helt greit, siden jeg har født ca 2 uker før på de andre to. Ny termin er nå 12.november, satser fortsatt på et lite halloweenbarn ;)

 

Haha - mi var ikke blyg :P Jeg så det selv før jordmor sa noe :wub:

(Storesøstra var heller ikke blyg for å si det sånn, da viste jordmor det til oss på skjermen, fikk til og med bildebevis ;) - derfor kjente jeg godt igjen de tre strekene... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en sluhs før vi gikk inn til ultralyd i uke 12, uten å tenke på at det kunne ha innvirkning på aktiviteten hos barnet.men nå skjønner jeg jo hvorfor den var ekstremt aktiv under UL:) jordmor hadde vanskelig med å greie å ta de målene hun skulle. Får tenke meg litt om neste gang, og ikke spise noe som er SÅ søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iseb: hehe, samme her :) Drakk iste jeg, lillegutt tulla rundt og vi hadde problemer med tverrsnittet av hjertekamrene. I tillegg lå han sånn at hu måtte kjøre proben langt nedi navlen min for å få opp bildet, som da ble skyggete av navlegropa.. Auuu!! Ul kan faktisk være svært ubehagelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir en veldig aktiv gutt på oss. Over 2 uker siden oul nå. Jeg spist knekkebrød med leverpostei en stund før vi dro, men jordmor spurte om lillegutt hadde fått is.. Han holdt virkelig show for oss og jordmor trodde ikke hun hadde sett et sånt aktivitetsnivå før! Alt så heldigvis bra ut:) Jordmor sleit litt med å måle alt siden han ikke var noe i ro men klarte det med å spole litt tilbake å fryse bildet:-) Fikk også bildebevis på kjønn:) Jeg hadde sterk guttefølelse på forhånd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også ei lita jenta i magen :) Var veldig aktiv, selv om det var tre timer siden jeg hadde spist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange som venter jente her! :) jeg skal på oul på onsdag. Har hatt skikkelig jentefølelse siden jeg fant ut at jeg ble gravid. Er så spent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det en gutt  :) Har en jente og en gutt fra før. Var veldig usikker på kjønnet før ultralyden (sist fredag), men det var ikke tvil på skjermen! Termin rundt 18 november.. Dette blir stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...