Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Hvilken voks bruker dere, strimler eller sånn man smører på ? Har dere noen tips til å få et best mulig resultat ? Jeg er så lei av den høvelen nå, så jeg vil prøve voks en gang til (var jævlig vondt den gangen jeg prøvde for mange år siden..) Og er det sant at når man har vokset leggene en stund så kommer det mindre hår ? Anonym poster: ffebffb9bc627c946612085085c00348
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Har kjøpt rullevoks på varepartier.no til noen hundrelapper. Er patroner med voks som du setter inn i en beholder som varmes opp elektrisk. Så "ruller" du og drar av med strips. Funker veldig bra:) Du venner deg til smerten og det blir færre og mykere hår. Eneste minus er at du må "samle" litt til hver gang du vokser. Går greit om vinteren men kjipt om sommeren... Anonym poster: 58fd28d30043ff57759c4ba7f5000d08
Gulljnta Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Gjør det på salong, men de patronene funker bra. Sånn ferdig voks på strips er dårlig og vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå