Gå til innhold

Vognteppe til 1-3 åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på ett teppe å ha i vognen, selv om sønnen min egentlig begynner å bli litt stor (16 mnd).Trenger det vel egentlig ikke nå, men vil ha til høsten/vinteren. Har dere kjøpt eller sydd/strikket selv? Har du evt. en oppskrift jeg kan følge?

 

Anonym poster: f9e7c29fafe047df6654042a1c521b90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Rørospledd i vognstørrelse, syns det er veldig greit. Om det er for varmt for det bruker jeg fleecepose(sydd selv) eller fleeceteppe.

 

Anonym poster: 851a65baa304d113f8d3a3c6b12aaf1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...