Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Har lyst på ett teppe å ha i vognen, selv om sønnen min egentlig begynner å bli litt stor (16 mnd).Trenger det vel egentlig ikke nå, men vil ha til høsten/vinteren. Har dere kjøpt eller sydd/strikket selv? Har du evt. en oppskrift jeg kan følge? Anonym poster: f9e7c29fafe047df6654042a1c521b90
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Har Rørospledd i vognstørrelse, syns det er veldig greit. Om det er for varmt for det bruker jeg fleecepose(sydd selv) eller fleeceteppe. Anonym poster: 851a65baa304d113f8d3a3c6b12aaf1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå