Gå til innhold

kan ikke den ungen snart sovne


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å klikke...2 åringen min fremdeles ikke sove. Vanligvis sovner han så greit når jeg legger han mellom 18-19 men nå vil han aldri sovne.

 

Han er kanontrøtt og legger seg fint ned i senga etter to minutter begynner han å grine. Er så lei..har virkelig ikke tålmodighet til det her idag.

 

Skjønner ikke hva det er for noe...holder på å klikke.

 

Anonym poster: 857e428f074788ac97a4d2865a2ea96c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joiner!!! Men min sovnet nå, etter 2 timers kamp og overtrøtt de luxe. Gikk inn for siste gang og ga han smokken, vips.... så sovnet han <3

 

Men er nok varmt for de små i dag, hvis du bor varmt til som meg :)

Skrevet

Bor varmt men rommet hans er kjølig. Hvis han bare hadde tatt smokk så.

Føler han ikle bare kan vandre oppe heller for det er jo natta for han.

 

Full klikkings snart.... selv om det ikke hjelper.

 

Anonym poster: 857e428f074788ac97a4d2865a2ea96c

Skrevet

Samme her!!! Baaare tuller og fjaser og står opp igjen for å finne leker eller har en eller annen unnskyldning for å stå opp. Akk!

Skrevet

Hehe.. Godt vi er flere i samme båt.

Min sovnet heldigvis før kl 20 i dag, dét skjer ikke hver dag!

Skrevet

Kan jo være noe som plager han?! Kanskje han har hatt en dag som har vert tøff,så tenker han på det,og reagerer med skrik!

Kan være varmen!

Kan kanskje være dine vibber!

Ta og legg deg ned ilag med han og prate litt,spørr hvorfor han er så lei seg,da finner du nok ut va det er...

 

Anonym poster: 45234e578b0b6c0c118d218864650c67

Gjest Julia1984
Skrevet

Vet ikke hvor dere bor, men her i Bærum er det varmt, hett. Barna er varme pga varmen i dag. Alle mine ligger kun i bleia med helseteppe over seg. Rommene ligger i 1 etg og er heldigvis kjølige.

 

 

Skrevet

Sitter dere ikke inne hos 2-åringen til han sovner da? Hvis ikke, aå prøv det - ikke gå ut av rommet. Sitt ved siden av senga, syng en sang og hold i hånda. Ligger han ikke rolig, så si at dere går ut av rommet - viktig å ha ro når det er sovetid. En 2-åring har ofte separasjonsangst, og vil føe seg mye tryggere om mamma eller pappa er der ved innspvningen!

 

Anonym poster: e1443981f501b935246c1d7947e00073

Skrevet

Hvis dere er som venninna mi skjønner jeg godt unga ikke sover. Godt over 20 grader, unge. Hennes i full pysj og dyne, vinduet igjen og i tillegg var ungen tørst pga mye aktivitet etter mange timer i varmen.

 

Kle av ungene deres!!!

 

Men tenk på dere selv, ikke lett for oss voksne heller å so ne etter mange timer i varmen og attpåtil kanskje varmt på soverommet

 

Anonym poster: 38d4983da07c64f99108f8280b6a16ea

Skrevet

Her er rommet veldig veldig kjølig han han boxer shorts og trøye på seg. Så det er nok ikke det.

 

Han har lyst til å leke. For med engang jeg tar han opp er ham superblid. Huff nei frustrating

 

Anonym poster: 857e428f074788ac97a4d2865a2ea96c

Skrevet

Hvis sovetoget har gått, så har det gått - da må dere vente 2-3 timer før det kommer neste gang... Han har bikket over altså. Mange ganger like greit å la de være oppe til neste sovetog kommer, fremfor å prøve å få en lys våken unge til å sove. Sånn er det bare i blant...

 

Anonym poster: e1443981f501b935246c1d7947e00073

Skrevet

Hvis det er noen trøst så sover ingen av mine heller. Begge har lagt seg, ingen gråting (de er litt eldre enn din) men viser NULL tegn til å ha noen planer om soving...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...